دو خبر از کشتی استان اردبیل

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ 09:18
دیدار رئیس هیأت با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
جلسه با روسای هیأت های کشتی شهرستان ها
دیدار رئیس هیات کشتی استان اردبیل با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و همچنین جلسه با روسای هیأت های کشتی شهرستان ها، دو خبر از کشتی استان اردبیل است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس هیات کشتی استان اردبیل با رئیس دانشگاه آزاد استان دیدار کرده و به بررسی امکانات و شرایط همکاری دو طرف پرداختند.
عبدالرضا اقبال با اعلام فعالیت بیش از 3 هزار کشتی گیر در سال گذشته در سرتاسر استان گفت: از این تعداد ورزشکار، نزدیک به 2 هزار کشتی گیر در مرکز استان فعال هستند که نشان می دهد توجه بیشتر به برآوردن امکانات و تجهیزات را در مرکز استان برای علاقمندان کشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی ضمن قدردانی از حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی در راه اندازی و فعالیت باشگاه ورزشی یورد اردبیل افزود: این حمایت ها را به فال نیک می گیریم و امیدواریم مثل گذشته، شاهد تعامل و همکاری حداکثری دانشگاه آزاد با ورزش استان بخصوص کشتی باشیم.
دکتر رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز در این دیدار واحد تربیت بدنی دانشگاه آزاد اردبیل را نقطه قوت و فرصتی برای هیات های ورزشی استان دانست و گفت: توانمندی واحد تربیت بدنی دانشگاه آزاد استان در بحث فیزیولوژی و مدیریت ورزش بسیار بالاست و علاقمند هستیم از این ظرفیت های موجود توسط هیات های ورزشی استان استفاده شود.
دکتر رسولی با اشاره به رویکرد جامعه محور و نیاز محور دانشگاه افزود: در بحث کارآفرینی ورزش و با شناسایی استعدادها، علاوه بر توسعه جنبه های قهرمانی، نیم نگاهی هم به اقتصاد ورزش داریم تا با خلق ارزش ها و ارزش افزایی زمینه را برای پیوند دانشگاه با ورزش مهیا نمائیم.
رسولی با اعلام آمادگی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ کشتی فرنگی کشور اظهار کرد: با توجه به صحبت های رئیس فدراسیون کشتی کشورمان با مسئولان ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، آمادگی داریم تا با ارائه یک برنامه زمان بندی شده و استفاده از تمامی پتانسیل های هیات کشتی استان و دانشگاه آزاد اردبیل، تیمی قدرتمند را در سال آینده راهی لیگ کشتی فرنگی و آزاد کشور نمائیم.

جلسه هم اندیشی روسای هیات کشتی شهرستانهای استان با رئیس هیات کشتی استان اردبیل

در آستانه سومین ماه مسئولیت رئیس هیات کشتی استان اردبیل و جهت هم اندیشی و تشریک مساعی روسای هیات کشتی شهرستانها، نشست روسای هیات کشتی شهرستانها در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده با حضور روسای هیات کشتی تمام شهرستان های استان برگزار شد،  رئیس هیات کشتی استان اردبیل خلاصه ای از عملکرد دو ماه اخیر خود از بازدیدها و بررسی میدانی مسایل و مشکلات شهرستانها ارائه داد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل در ابتدای نشست ضمن تقدیر از حضور روسای هیات های شهرستانها گفت: در مدت 3 ماه اخیر که مسئولیت خدمتگذاری کشتی به بنده محول شده، با حضور در تمامی شهرستانها از نزدیک با امکانات و مشکلات آشنا شدیم  و این نشست به جهت هم افزایی و تشریک مساعی برگزار می شود تا با حضور همه روسای هیات شهرستانها، برنامه ریزی برای رفع مشکلات موجود و ترسیم آینده ای بهتر برای کشتی استان صورت پذیرد.

وی با عنوان اینکه برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند کار سخت و شبانه روزی هستیم اظهار کرد: به تمامی روسای شهرستانهای استان اعلام می کنیم که بر اساس شاخص های رتبه بندی فدراسیون کشتی کشورمان، سالانه تمامی هیات های شهرستانها ارزیابی خواهند شد تا از هیات های برتر تجلیل شود.

در پایان این نشست طی احکام جداگانه و بنا به پیشنهاد روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان، احکام روسای هیات کشتی شهرستانهای استان تقدیم شد.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 3)
تمرین بدنسازی و وزنه تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان (گزارش تصویری)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی(گزارش تصویری5)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل (گزارش تصویری - 2)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 4)
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز (گزارش تصویری 3)
سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی - اردبیل
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز
چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی - اهواز