تورنمنت بین‌المللی کشتی جوانان- رومانی/

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ 18:32

نتایج روز دوم مسابقات/ کسب 7 مدال در سه وزن دوم
21 مدال رنگارنگ حاصل تلاش جوانان ایرانی

دومین روز از تورنمنت بین المللی کشتی جام رومانی با کسب 7 مدال رنگارنگ توسط آزاد و فرنگی کاران سه وزن دوم کشورمان در شهر پیتستی به پایان رسید.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از خبرنگار اعزامی؛ در ادامه رقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام رومانی که امروز در اوزان 55 ، 66 و 84 کیلوگرم برگزار شد، آزادکاران جوان کشورمان با کسب سه نشان طلا و دو برنز و فرنگی کاران با کسب یک مدال طلا و یک برنز به کار خود خاتمه داد.

 

بنا بر این گزارش نتایج آزادکاران این سه وزن به شرح زیر است:

 

در وزن 55 کیلوگرم علی پیرزاده و فرزاد عمو زاد طبق قرعه در دور اول رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که عموزاد با کسب پیروزی به دور بعد راه یافت. وی در دور دوم به مصاف حریفی از بلغارستان رفت و به راحتی از سد این حریف گذشت و به فینال رسید. عموزاد در دیدار فینال نیز توانست آزادکار رومانی را از پیش رو بردارد و به مدال طلا دست یابد. علی پیرزاد دیگر ملی پوش این وزن کشورمان نیز در دور بعد استراحت داشت و در رده بندی از سد حریف لهستانی گذشت و به مدال برنز رسید.

در وزن 66 کیلوگرم اصغر جبلی با کشتی گیری از مولداوی سرشاخ شد که با موفقیت توانست از سد این حریف تکنیکی بگذرد. وی در  دور دوم به مصاف حریفی از رومانی رفت و با کسب پیروزی راهی فینال شد. جبلی در این دیدار هم به مصاف آزادکاری از بلغارستان رفت و با کسب پیروزی مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت.

در وزن 84 کیلوگرم نیز دو کشتی گیر از کشورمان وزن کشی کردند که طی آن محمد جواد ابراهیمی و وحید شاه محمدی در دور اول رو درروی یکدیگر قرارگرفتند. در این کشتی ابراهیمی توانست با شکست دیگر ملی پوش کشورمان راهی دور دوم شود. وی در دور دوم نیز به مصاف حریفی از آلمان رفت که موفق این کشتی گیر را شکست داده و راهی فینال شود. ابراهیمی در فینال رو در روی حریفی از بلغارستان قرار گرفت و با برتری صاحب مدال طلا شد. شاه محمدی هم در دور بعدی موفق شد حریفی از آلمان را شکست دهد و به دیدار رده بندی راه یابد. وی رده بندی رو در روی مولداوی قرار گرفت و با کسب پیروزی به مدال برنز رسید.

 

نتایج تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان نیز به شرح زیر است:
در وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی مصطفی بهزادی مقدم در دور اول با حریفی از بلغارستان کشتی گرفت که در نهایت نتیجه را واگذار کرد، اما در ادامه به دیدار رده بندی راه یافت و با غلبه بر حریفی از رومانی توانست صاحب مدال برنز شود.
در وزن 66 کیلوگرم محمد قاسمی در دور اول با فرنگی کار کرواسی روبرو شد و نتیجه را به حریف واگذار کرد.   وی در دیدار بعدی هم با قبول شکست برابر حریفی از رومانی از دور رقابتها حذف شد.
در وزن 84 کیلوگرم محمد رسولی در دور اول به مصاف حریفی از لهستان رفت که موفق شد به پیروزی دست یابد.وی در دور دوم استراحت داشت و در دور سوم به مصاف حریفی از رومانی رفت که در این دیدار هم پیروز میدان شد. وی در دور بعدی رو در روی حریفی از رومانی قرار گرفت و توانست با پیروزی بر حریف راهی فینال شد. وی در دیدار فینال نیز از سد حریفی از لهستان گذشت و مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت.

 

بدین ترتیب در پایان این رقابت‌ها تیم کشتی آزاد ایران صاحب 7 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز شد و تیم کشتی فرنگی ایران نیز 3 طلا، 3 نقره و 2 برنز در این رقابت‌ها کسب کرد و جمع مدال‌های ایران را در این رقابت‌ها به عدد 21 رساند.

بر این اساس اسامی نفرات کسب کننده مدال در این مسابقات به شرح زیر است:

 

کشتی آزاد:
50 کیلوگرم: حمید خلیلی (مدال طلا)
55 کیلوگرم: فرزاد عموزاد (مدال طلا) علی پیرزاده (مدال برنز)
60 کیلوگرم: آرش دنگسرکی (مدال طلا)
66 کیلوگرم: علی‌اصغر جبلی (مدال طلا)
74 کیلوگرم: علی شفیع‌زاد (مدال نقره) محسن عباسی (مدال برنز)
84 کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی (مدال طلا) – وحید شاه‌محمدی (مدال برنز)
96 کیلوگرم: احسان زندیه (مدال طلا) مهران میرزایی (مدال برنز)
120 کیلوگرم: عبداله قمی (مدال طلا) علیرضا محمدی (مدال نقره)

 

کشتی فرنگی:
50 کیلوگرم‌: فرشاد عیسوند (مدال نقره)
55 کیلوگرم: مصطفی بهزادی مقدم (مدال برنز)
60 کیلوگرم: هادی اسکندری (مدال طلا) رامین طاهری (مدال نقره)
74 کیلوگرم: یوسف قادریان (مدال طلا)
84 کیلوگرم: محمد رسولی (مدال طلا)
96 کیلوگرم: پوریا میرزا معصوم‌زاده (مدال نقره)
120 کیلوگرم: مهدی پورشیخ (مدال برنز)


برچسب ها :