اخبار
شماره : 33378
۲۱:۵۷ ۱۳۹۲/۱/۱۸
تسلیت فدراسیون کشتی/

محسن پودنکی به دیار باقی شتافت

محسن پودنکی عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران امشب(یکشنبه) پس از تحمل ماهها بیماری به دیار باقی شتافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محسن پودنکی متولد اول فروردین ماه سال 1357 تا هفت سال قبل، عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن ۷۴ کیلوگرم بود و در جام جهانی ۲۰۰۵  به همراه تیم ملی ایران عنوان سوم را به دست آورد.

این کشتی‌گیر قمی سابقه غلبه بر نخبگانی مثل الکساندر دکتریشویلی قهرمان المپیک آتن ار ازبکستان را در کارنامه دارد. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های امیدهای جهان نیز در کارنامه او که بیش از ۱۰ سال عضو تیم ملی در رده‌های سنی مختلف بود، ثبت شده است.

سال ۸۸ یک تومور در گوش محسن پودنکی بود که عمل کرد و بهبود یافت. قرار شد ۱۵ جلسه رادیوتراپی داشته باشد. پس از آن مسئولان بیمارستان گفتند که در سه جلسه از معالجات، دستگاه خراب بوده است. بعد از یک سال علائمی از قبیل «برهم خوردن تعادل، مشکل در تکلم و بلع» به وجود آمد که پزشکان دلیل آن را خرابی دستگاه رادیوگرافی دانستند و همین قضیه منجر به ضایعه مغزی شد.

                                                                                        

 

سال گذشته که محسن پودنکی شرایط جسمانی بهتری داشت، با ویلچر در اردوی تیم ملی نیز حضور یافت جایی که خودش با کنده فرنگی‌های مهار نشدنی، جوانی‌اش را سپری کرده بود.

عضو سابق تیم ملی که از چند هفته پیش در بیمارستان رسالت تهران بستری شده بود، یکشنبه شب پس از تحمل چند سال بیماری به دیار باقی شتافت.

فدراسیون کشتی این ضایعه را به جامعه بزرگ کشتی و خانواده محترم پودنکی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آرزوی غفران دارد. روحش شاد.

زمان مراسم تشییع پیکر و ترحیم مرحوم محسن پودنکی متعاقبا به اطلاع جامعه بزرگ کشتی می رسد.

 


©2011 . All Rights Reserved