رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور _ تهران

یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ 13:50
نتایج انفرادی نفرات اول اوزان دهگانه
رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور(مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی) گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روز چهارشنبه 12 بهمن ماه به مدت ۳ روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی نتایج انفرادی نفرات اول اوزان دهگانه این مسابقات به شرح زیر است:


در وزن 57 کیلوگرم، احمد محمدنژاد جوان از خراسان رضوی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر مهدی رحیمی از البرز را مغلوب نمود و در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر مقابل حسین احمدی از مرکزی پیروز شد. محمد نژاد جوان در دور سوم 11 بر صفر عرشیا حدادی (سهمیه مازندران) را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر از سد مسعود اصغرپور (سهمیه مازندران) گذشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد، وی در این مرحله 4 بر صفر علی مومنی (سهمیه مازندران) را پشت سر گذاشت و راهی فینال شد، دارنده مدال برنز امیدهای جهان در دیدار نهایی نیز با نتیجه 9 بر صفر مقابل پوریا کاظمی (سهمبه مازندران) به پیروزی رسید و بدون از دست دادن امتیاز، مدال طلا را از آن خود کرد.



در وزن 61 کیلوگرم، شهداد خسروی از البرز در دور نخست امین حاجت پور از خوزستان را با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو برداشت، وی در دور بعد و با نتیجه 10 بر صفر امیررضا دهقان از خراسان رضوی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، خسروی در این مرحله علی عبادی از آذربایجان غربی را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله 10 بر صفر مهدی محمدجانی (سهمیه مازندران) را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. خسروی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر بر امیرعلی فریدی (سهمیه البرز) غلبه کرد و راهی دیدار نهایی شد. خسروی در فینال نیز با نتیجه 4 بر 2 از سد علی خرم دل از توابع تهران گذشت و با از دست دادن تنها 2 پوئن به مدال طلا دست یافت.



در وزن 65 کیلوگرم، محمدرضا شاکری از لرستان در دور اول 8 بر صفر پژمان ذوالفقار (سهمیه آزاد) را مغلوب کرد، وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر امیررضا حسینقلی پور (سهمیه آزاد) را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، شاکری در این مرحله طه قرابی از البرز را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت، وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 5 ابراهیم الهی (سهمیه مازندران) به برتری دست یافت و راهی دیدار نیمه نهایی شد، وی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر 4 امیرحسام محبی از کرمان را شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد. شاکری در دیدار پایانی محمد مهدی پلنگ وار (سهمیه مازندران) را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.


در وزن 70 کیلوگرم، محمد امین ادهمی از گیلان در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مهذداد بهرامی از اصفهان را شکست داد. وی در مرحله دوم با نتیجه 5 بر 5 علی کبودتبار (سهمیه) مازندران را شکست داد. این کشتی گیر گیلانی در مرحله سوم بر حسین محمودی از زنجان با نتیجه 10 بر صفر غلبه کرد و راهی یک چهارم نهایی شد. ادهمی در این مرحله توانست با نتیجه 3 بر 3 امیررضا خانی از تهران را شکست دهد و راهی دیدار نیمه نهایی شود. وی در این مرحله با نتیجه 13 بر 3 امیرمهدی مقدم از خراسان رضوی را مغلوب کرد و فینالیست شد. ادهمی در فینال با نتیجه 10 بر 7 پیروز شد و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد.


در وزن 74 کیلوگرم، حسین محمد آقایی از البرز در مرحله اول با نتیجه 12 بر 2 محمدرضا اکبری از کرمانشاه را مغلوب کرد. وی در مرحله دوم با نتیجه 8 بر 4 مقابل آرین مرادی از کرمانشاه صاحب برتری شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. این کشتی گیر البرزی در این مرحله آرشاویر اسماعیلی (سهمیه آزاد) را شکست داد و به نیمه نهایی رسد. وی در این مرحله یونس شفیعی (سهمیه همدان) را با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد. محمد آقائی در فینال توانست با نتیجه 8 بر 6 سجاد رحمانی از مازندران را شکست دهد و طلایی شود.



در وزن 79 کیلوگرم، فرزاد صفی جهانشاهی از کرمان در مرحله نخست توانست با نتیجه 15 بر 13 مقابل مهدی میرزایی از تهران به برتری دست یابد. وی در مرحله دوم مقابل پوریا عباسپور با نتیجه 10 بر صفر صاحب برتری شد و به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد. این کشتی گیر کرمانی در مرحله سوم 12 بر 5 عرفان  شکرپور (سهیمه مازندران) را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی دانیال دانشمند (سهمیه آزاد) را 6 بر 4 مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. صفی جهانشاهی در این مرحله 10 بر 8 علی رضایی (سهمیه همدان) را شکست داد و فینالیست شد. وی در فینال نیز 8 بر 3 از سد مجید باقری از خراسان رضوی گذشت و صاحب گردن آویز طلا شد.



در وزن 86 کیلوگرم، هانی فلاح از مازندران در دور نخست با نتیجه 12 بر 1 علی اکبر شفیعی از مازندران را شکست داد و در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر بهراد شریفی از اصفهان رامغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 سجاد حسین آبادی از خراسان رضوی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه‌ نهایی شد، فلاح با نتیجه 5 بر 1 پیروز شد و راهی دیدار نهایی شد، این کشتی گیر مازندرانی در دیدار پایانی، با نتیجه 6 بر صفر از سد بهنام سرابی از تهران گذشت و به مدال طلا دست یافت.



در وزن 92 کیلوگرم، مبین عظیمی از کردستان، علی سبزی از مرکزی را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر آرین حسنی از گیلان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک‌ هشتم نهایی شد، وی در این مرحله مقابل امیررضا قربانعلی زاده از خراسان رضوی را با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، عظیمی در این مرحله 11 بر 1 حسین خسروی از توابع تهران را پشت سر گذاشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. عظیمی در این مرحله 10 بر صفر آراین سجادی (سهمیه مازندران) را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد. این آزاد کار کردستانی در دیدار نهایی سیدرضا هاشمی از مازندران را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.


در وزن 97 کیلوگرم، ابوالفضل بابالو از تهران در دور نخست مرتضی بلقدر را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و در دور دوم 10 بر 2 امیررضا مسلم زاده (سهمیه آزاد) را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد، بابالو در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر امیررضا نقدعلی پور (سهمیه آزاد) را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رسید، وی با پیروزی 5 بر 3 مقابل امیرعباس لطف مرادی از گیلان راهی دیدار پایانی شد. این کشتی گیر تهرانی با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید و نشان طلا این وزن را از آن خود کرد.



در وزن 125 کیلوگرم، امیرعلی پولادی در دور نخست با ضربه فنی محمدامین رحمانی نسب از ایلام را شکست داد و در دور بعد کمیل بالکانیان از آذربایجان غربی را با نتیجه 12 بر صفر مغلوب کرد، پولادی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 3 بر صفر امیررضا روشن علی زاده (سهمیه آزاد) به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه‌ نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر ارشیا ظهیری (سهمیه آزاد) را از پیش رو برداشت و به مرحله نهایی راه یافت، پولادی در دیدار فینال با ضربه فنی مقابل حسین نوری به پیروزی دست یافت و به مدال طلا رسید.
برچسب ها :