دیدار رئیس اسبق فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر (همراه با گزارش تصویری)

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ 14:45
میرواحدی: کشتی ایران به جایگاه اصلی خود نزدیک شده است
امکانات کمپ تیم های ملی بی نظیر است
ابوالحسن میرواحدی پیشکسوت کشتی و رئیس اسبق فدراسیون کشتی، ظهر امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ضمن خوش آمدگویی به این پیشکسوت کشتی گفت: احترام به پیشکسوتان کشتی همواره در دستور کار بوده و از تجربیات و پیشنهادات آن ها استفاده می کنم.
در ادامه این پیشکسوت کشتی بازدیدی از کمپ تیم های ملی کشتی بعمل آورد.
میرواحدی در این بازدید با تشکر از زحمات کشیده شده گفت: من در آلمان زندگی می کنم و از امکانات ورزشی آنجا حتی امکانات فوتبالیست ها نیز اطلاع کامل دارم و با رئیس کمیته المپیک آن جا در ارتباط هستم. تاکنون چنین امکانات گسترده تمرینی را ندیده ام و به نظرم مجموعه کمپ تیم های ملی کشتی در دنیا بی نظیر است.
وی تصریح کرد: معتقدم که کشتی در چند سال گذشته کم کم به جایگاه اصلی خود نزدیک شده و امیدوارم که در آینده افتخارآفرینی های بیشتری توسط کشتی گیران انجام گیرد تا کشتی ایران به جایگاه اصلی خود در جهان برسد.
میرواحدی اظهار داشت: به واقع کشتی ورزش اول ایران و پرافتخارترین ورزش کشور در تاریخ مسابقات المپیک، بازی های آسیایی و جهانی محسوب می شود و به نوعی جور دیگر ورزش ها را می کشد.
وی تصریح کرد: به یاد دارم پیش از انقلاب اسلامی، وقتی کشتی نتیجه نمی گرفت رئیس تربیت بدنی وقت به دلیل نتیجه نگرفتن کشتی برکنار می شد و کشتی تأثیر بسزایی در ورزش و جامعه ایران داشت.
میرواحدی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که باید در دستور کار دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان قرار گیرد حمایت ویژه از کشتی است چراکه اگر می خواهند ورزش ایران سال آینده در بازی های آسیایی و 2 سال دیگر در المپیک افتخارآفرین باشد، مدال های کشتی می تواند نقش آفرین باشد.
در پایان این دیدار علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی برای این پیشکسوت کشتی آرزوی سلامتی کرد و از وی برای تماشای مسابقات جهانی سال آینده که به احتمال فراوان در مجارستان برگزار می شود، دعوت نمود.
میرواحدی همچنین با حمید سوریان نایب رئیس، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که در اردو حضور دارند دیدار و گفت و گو کرد.


گالری تصاویر

برچسب ها :