فیلم آموزشی فنون شگرد کشتی رضا افضلی قهرمان آسیا و مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (شگرد قهرمانان)

سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ 10:20
مربیان نسبت به ارسال فیلم اجرای فنون خود اقدام نمایند
مربیانی که در سامانه جامع کشتی کشور (کارت ملی کشتی) ثبت نام کرده اند، نسبت به ارسال فیلم اجرای فنون خود در این سامانه اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی در اجرای اهداف عالیه خود نسبت به راه اندازی سامانه جامع کشتی کشور به منظور یکپارچه سازی پتانسیل و ظرفیت های کشتی اعم از کشتی گیر، مربی، داور، خبرنگار، عوامل اجرایی و ... اقدام نموده است.

بر این اساس مربیانی که تاکنون در سامانه جامع کشتی کشور (کارت ملی کشتی) ثبت نام نموده اند، می بایست نسبت به تکمیل کردن اطلاعات خود اقدام نمایند.

بر این اساس مربیان عزیز در سامانه جامع مربیان کشور در منوی کلیپ اجرای فن می توانند با توجه به دستورالعمل نوشته شده، نسبت به ارسال فیلم های اجرای فنون کشتی خود طبق فیلم آموزشی زیر (یعقوب نجفی جویباری) اقدام نمایند.

لازم به ذکر است فیلم های مربوطه توسط کارشناسان و مدرسان انستیتو کشتی مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

در ادامه تصاویری از نحوه انجام کار قابل مشاهده می باشد.

در ادامه رضا افضلی قهرمان اسبق کشتی دانشجویان جهان و آسیا و مربی حال حاضر تیم ملی کشتی آزاد جوانان تعدادی از شگردهای خود را برای استفاده علاقمندان به کشتی به صورت فیلم تشریح کرد که برای استفاده تمامی مربیان و کشتی گیران کشور قابل مشاهده می باشد.

مربیان عزیز سراسر کشور با توجه به فیلم آموزشی یعقوب نجفی جویباری بعنوان نمونه، نسبت به ارسال فیلم های خود از آموزش های ایشان اقدام نمایند.






گالری تصاویر

برچسب ها :