صحبت های محمد بنا در حاشیه مراسم رونمایی از تصاویر برترین های کشتی در قرن اخیر ورزش ایران (فیلم)

دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ 14:50
نماینده همه جامعه مربیان کشتی در قرن اخیر هستم
محمد بنا پس از رونمایی از تصویرش به عنوان سرمربی قرن اخیر ورزش در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده با بیان اینکه انتخاب توسط مردم ارزش بالایی دارد، گفت: خودم را نماینده همه مربیانی می دانم که در قرن اخیر برای کشتی زحمت کشیده اند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه مراسم رونمایی از تصاویر برترین های کشتی در قرن اخیر ورزش در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: از آقای دبیر در که در سه سال اخیر که دوباره به تیم ملی برگشته ام، به هر مناسبتی از بچه های جامعه کشتی تقدیر می کنند، تشکر می کنم.

بنا که ظهر امروز از تصویر او به عنوان برترین سرمربی قرن اخیر ورزش در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده رونمایی شد، اظهار داشت: خودم را نماینده همه مربیانی که در 80 سال اخیر برای کشتی زحمت کشیده‌اند، مانند حبیب‌الله بلور، رحمت‌الله غفوریان، آقایان ملاقاسمی، ابوالملوکی، مربی خودم محمد پذیرایی و خیلی های دیگر که در حال حاضر نامشان را به یاد ندارم، می دانم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: به نمایندگی از طرف آنها، همکارانم و مربیان سازنده اینجا هستم و جا دارد از‌‌ همه مدیرانی که در این سال‌ها به من فرصت دادند که به کشتی کمک کنم و همچنین قهرمانانی که در تمام این سال ها من را تحمل کردند، تشکر کنم.

برترین سرمربی قرن ورزش در پایان با اشاره به انتخاب توسط مردم گفت: انتخاب توسط مردم بالاترین ارزش را دارد و به خاطر این انتخاب خیلی خوشحالم. اول کارشناسان محبت کردند و با کارشناسی که انجام دادند، کاندیداها را انتخاب کردند و بعد با محبت مردم انتخاب شدم و ممنون آنها هستم.






برچسب ها :