با حضور قهرمانان جهان و المپیک

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ 15:40
دوره کنترل و دانش افزایی مربیان کرمان در حال برگزاری است
دوره کنترل و دانش افزایی مربیان استان کرمان هم اکنون در شهرستان رفسنجان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این دوره پس از اولین کلاس انستیتو کشتی پس از شیوع ویروس کرونا در استان ها که در سیستان و بلوچستان برگزار شد، در شهر رفسنجان کرمان در حال برگزاری است.
کامبیز مرادی در مورد برگزاری این دوره گفت: این دوره با حضور عسکری محمدیان، بهروز یاری و علیرضا رضایی منش مدرسین کشتی آزاد و ناصر نوربخش مدرس کشتی فرنگی در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در ابتدای حضورمان در شهر کرمان در صبح روز پنج شنبه پس از حضور بر مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام والای این شهید بزرگوار راهی شهر رفسنجان محل برگزاری دوره ی کنترل و بازآموزی مربیگری در شهر رفسنجان شدیم.
مرادی گفت: این دوره با نام زنده یاد پهلوان احمد خیرخواه برگزار می شود و قبل از برگزاری این دوره تیم مدرسین انستیتو کشتی بر سر مزار این پیشکسوت کشتی استان کرمان حضور یافتند.
رئیس انستیتو کشتی گفت: کلاس تئوری اصول مربیگری و تمرین توسط اینجانب صبح روز پنج شنبه برای مربیان برگزار شد، ضمن اینکه مدرسین کشتی نیز آموزش های لازم را به مربیان انتقال دادند.
وی ادامه داد: صبح امروز همانند کلاس استان سیستان و بلوچستان از استعدادهای برتر کشتی استان کرمان دعوت شد تا در کلاس حضور یابند و توسط عسکری محمدی نسبت به آموزش پایه ای این کشتی گیران اقدام شد و وی سخنان انگیزشی را برای آن ها بیان داشت.
مرادی گفت: سایر اساتید انستیتو کشتی نیز به کنترل مربیان فعال و غیر فعال پرداختند و نکته اصلی این دوره این بود که تمام مربیانی که در واقع نسبت به سیاست های فدراسیون کشتی که وقت تمرینی ندارند و فعالیتی در آمزوش و پرورش کشتی گیران ندارند خود به خود از بولتن حذف خواهند شد و افرادی در گذشته بنا به هر دلیلی غیر فعال شده بودند فعال شدند.
رئیس انستیتو کشتی گفت: در جریان برگزاری این دو کلاس مسئول هیأت کشتی شهرستان زاهدان و مسئول حراست یکی از ارگان های استان سیستان و بلوچستان که دفترچه مربیگری داشتند و فعالیت در باشگاه نداشتند غیر فعال شدند، ضمن اینکه در استان کرمان نیز عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ و رئیس فدراسیون پرورش اندام به دلیل عدم شرکت و عدم فعالیت و وقت تمرینی در باشگاه ها از بولتن انستیتو خارج و غیر فعال شد.
مرادی با بیان اینکه این یک هشداری است برای سایر استان ها است گفت: افرادی که در سطح استان ها وقت تمرین و فعالیت آموزشی در باشگاه ها را ندارند با کنترل تیم آموزشی حذف خواهند شد چرا که باید جایگاه مقدس مربیگری حفظ شود.
وی گفت: مربیان علاوه بر اینکه به واسطه بار فنی کنترل شدند شاخص بدنی آن ها نیز مورد بررسی قرار گرفت و مکلف شدند در محدوده ی زمانی 3 تا 6 ماهه شرایط بدنی و آمادگی جسمانی را بدست آوردند و در غیر اینصورت غیر فعال خواهند شد.
مرادی ادامه داد: برخی از مربیان نیز به دلیل کاهش یا عدم بار فنی و فن بیان از بولتن خارج شدند و افرادی که در زمینه مربیگری در سایر استان ها فعالیت می کنند در سفرهای آینده خودشان را به سطح آمادگی لازم برسانند.
رئیس انستیتو کشتی در پایان با تشکر ویژه از مسئولان هیأت کشتی استان های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: در دوره های انجام شده به نفرات شرکت کننده از طرف انستیتو کشتی البسه ورزشی اهداء شد، ضمن اینکه به همت مسئولان برگزاری کلاس رفسنجان مراسم جشن تولد عسکری محمدیان نیز برگزار شد.



گالری تصاویر

برچسب ها :