فرید بهرامی: سفر رئیس فدراسیون به لرستان بسیار سازنده و ارزشمند بود

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ 13:20
قول کمک های خوبی به هیأت کشتی استان گرفته شد
فرید بهرامی گفت: سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان لرستان بسیار سازنده و ارزشمند بود و قول کمک های خوبی به هیأت کشتی استان در جلسات برگزار شده گرفته شد.

فرید بهرامی رئیس هیأت کشتی استان لرستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد سفر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به استان لرستان گفت: در اولین برنامه حضور ایشان در استان برای متبرک شدن این سفر در گلزار شهداء شهر خرم آباد حضور یافتیم و به مقام شامخ شهدا از جمله شهدای ورزشکار با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه ادای احترام شد.

وی ادامه داد: در برنامه بعدی با جت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کردیم و ایشان گفتند هیأت کشتی استان به من گزارش کار خود را هر چند ماه بدهد و ما نیز به لحاظ معنوی پشتیبان هیأت خواهیم بود.

بهرامی ادامه داد: امام جمعه خرم آباد اعتقاد داشتند که بزرگان ورزش کشتی و باستانی صفات جوانمردی را همواره داشته اند و در لرستان نیز همین پیشینه وجود داشته و ورزشکاران همیشه با روحیه جوانمردی، پهلوانی، تواضع و فروتنی شناخته شده اند.

رئیس هیأت کشتی لرستان اظهار داشت: جلسه ای را با دکتر خادمی استاندار لرستان داشتیم و ایشان نیز خواستار برنامه از هیأت کشتی استان شدند تا به هر نحوی که می توانند به کشتی و هیأت کشتی استان کمک کنند.

وی ادامه داد: استاندار حامی کشتی استان است و قطعا می تواند با دستوراتی که به نهادهای ذیربط می دهد به کمک کشتی استان بیاید، ضمن اینکه در این دیدار مذاکراتی برای استخدام آقای پیمان یاراحمدی به انجام رسید و قول های خوبی در این زمینه نیز داده شد.

بهرامی در مورد دیدار رئیس فدراسیون با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در دیدار با آقای نخعی مقرر شد هنرستان های شبانه روزی آموزش و پرورش که فضای ورزشی دارند توسط هیأت تجهیز شود و در مناطق حاشیه ای شهرها نیز سالن های آموزش و پرورش در اختیار هیأت کشتی استان قرار گیرد و قرار شد تفاهم نامه ای در این زمینه با فدراسیون کشتی منعقد گردد.

رئیس هیأت کتشی لرستان اظهار داشت: جلسه ی بسیار خوب و سازنده ای با روسای هیأت های شهرستان ها، اعضای هیأت کتشی استان، پیشکسوتان، مربیان، نمایندگان جامعه ی کشتی استان و قهرمانان کشتی لرستان از جمله غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی برگزار شد و آقای دبیر نیز در این جلسه صحبت های انگیزشی خوبی برای نفرات حاضر داشتند و نفرات شرکت کننده نیز دغدغه ها و مشکلات خود را با رئیس فدراسیون مطرح کردند.

وی ادامه داد: در این نشست در مورد بیمه مربیان صحبت شد و آقای دبیر نیز به نفرات حاضر گفت که باید روی پای خود بایستید و با همدلی از رئیس هیأت کشتی حمایت کنید و روسای هیأت های کشتی نیز از دغدغه های خود از جمله کمبود فضا و امکانات در استان صحبت کردند.

بهرامی گفت: همچنین در این نشست از مرتضی قیاسی، علیرضا سرلک، پیمان یاراحمدی و کشتی گیران لرستانی که در لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی حضور داشتند نیز تجلیل بعمل آمد.

وی گفت: جلسه ای را با مسئولان شهرداری و جمعی از اعضای شورای شهر داشتیم که مقرر شد که شهرداری تعدادی از مکان های خود را در اختیار هیأت کشتی قرار دهد و توسط هیأت تجهیز بشود و قرار شد در این زمینه یک تفاهم نامه بین شهرداری و شورای شهر و هیأت کشتی استان به امضاء برسد و از طرف شورای شهر نیز آقای مهرداد علی پناهی عضو شورا و از طرف شهرداری نیز مهندس رضوانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی پیگیر این موضوع شوند.

بهرامی تصریح کرد: جلسه ی خوبی را با خانم دکتر حسن پور رئیس سازمان برنامه و مدیریت استان داشتیم که نتایج آن در آینده اطلاع رسانی می شود.

وی گفت: در صدا و سیمای استان نیز حضور یافتیم و قرار شد یک برنامه ویژه کشتی به صورت هفتگی از سیمای لرستان پخش شود و برای تحقق این مورد باید تفاهم نامه ای بین ما و صدا و سیما منعقد گردد.

رئیس هیأت کشتی لرستان اظهار داشت: جلسه ی بسیار مثبتی را با دکتر ویسکرمی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و مسئولان بنیاد احسان داشتیم که بنیاد احسان 200 میلیون تومان برای خرید تشک به کشتی لرستان کمک کرد.

وی ادامه داد: آقای دبیر برای اینکه نشان دهند به دنبال حمایت از کشتی استان هستند، قول دادند دوبنده خود را که با آن در المپیک سیدنی به قهرمانی رسیدند در اختیار بنیاد احسان قرار دهند تا به بهترین قیمت به نفع کشتی لرستان فروخته شود و به هر میزانی که این دوبنده فروش رفت به همان اندازه نیز بنیاد احسان به هیأت کشتی استان کمک کند.

بهرامی گفت: در ادامه در رزمایش احسان ورزشکاران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شرکت کردیم که 1500 بسته معیشتی برای کمک به جامعه محروم ورزش استان گرفت.

وی افزود: در این رزمایش آقای دبیر با سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه استان لرستان دیدار و گفت و گو کرد و سردار توکلی قول داد تا سالن های سپاه در سراسر استان را در اختیار هیأت کشتی استان قرار دهد. از موضوعات مورد توجه این مراسم نیز این بود که رئیس فدراسیون گفت من خاک پای مردم لرستان هستند که خیلی مورد توجه مردم این استان قرار گرفت.

بهرامی گفت: آخرین برنامه ما نیز دیدار با خانواده شهیدان کشتی گیر داود و کوروشعلی پناهی بود و آقای دبیر از مادر این شهیدان بزرگوار تجلیل بعمل آوردند.

رئیس هیأت کشتی استان لرستان در پایان خاطرنشان کرد: سفرهای رئیس فدراسیون کشتی به استان ها بسیار سازنده و مؤثر است و موجب حرکت کشتی در استان ها می شود.




برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون