در راستای تحقق اهداف فدراسیون کشتی

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ 08:49
جلسه هم اندیشی کمیته های انستیتو کشتی برگزار شد
تأکید بر حضور مدرسان در مراکز استان ها
جلسه هم اندیشی کمیته های انستیتو کشتی صبح دیروز (سه شنبه) در محل این مرکز علمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور نمایندگان کمیته های مختلف انستیتو کشتی و رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شد.
علیرضا دبیر در این جلسه گفت: با توجه به رویکرد جدید فدراسیون تیم مدرسین انستیتو باید استان به استان حضور یابند و دیگر کار آموزش مانند قبل نباشد که نفرات از شهرستان ها به تهران بیایند یا چند استان در یک استان جمع شوند و فدراسیون کشتی مقرر کرده است تا مدرسین انستیتو کشتی در مراکز استان ها حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: آموزش ها باید یکسان و همسان سازی شود و این طرح به صورت یکپارچه در کل کشور به اجرا درآید و دو موضوع برای ما مهم است یک همراهی و پویا بودن روسای هیأت های کشتی و دو اینکه نسبت به دانش افزایی مربیان، پرورش و بروز کردن آن ها اقدام اساسی شود.

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی نیز در مورد این جلسه گفت: نشست هم اندیشی و هماهنگی کمیته های تخصصی انستیتو بین المللی کشتی با حضور جمعی از رؤسا، دبیرها و اعضای کمیته ها، شامل کمیته های استعدادیابی، کمیته آنالیز، کمیته تغذیه، کمیته روانشناسی، کمیته پژوهش و سایر کمیته ها انجام شد.

وی ادامه داد: جمعی از پیشکسوتان، مربیان و محمدحسن محبی و علیرضا رضایی از قهرمانان جهان و المپیک بعنوان مهمان ویژه در این جلسه حضور داشتند و این نفرات نقطه نظرات خود را ارائه دادند و بنده نیز برنامه های اصلی و چشم انداز و کلیات برنامه ها و اهداف انستیتو و سیاست های فدراسیون کشتی را ارائه دادم.

مرادی تصریح کرد: در این نشست صمیمی در مورد موضوعات ارائه شده بحث و اظهار نظر شد و به امید خدا در جلسات بعدی با حضور کمیته های تخصصی و بررسی برنامه ها به صورت تخصصی به جمع بندی خواهیم رسید و پس از آن کار را آغاز خواهیم کرد.


گالری تصاویر

برچسب ها :