رئیس هیأت کشتی زنجان:

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ 08:10
با حضور رئیس فدراسیون جلسات متعددی برگزار و قول های خوبی داده شد
کار اصلی من از امروز آغاز خواهد شد
عباس محمدی گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان زنجان را بسیار مثبت ارزیابی می کنم و در جلساتی که برگزار شد قول های خوبی از سوی مسئولان داده شد.

عباس محمدی رئیس هیأت کشتی استان زنجان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون تشکر می کنم که وقت گذاشتند در استان زنجان حضور یافتند و مشکلات کشتی را بررسی کردند.

وی ادامه داد: در بدو ورود ایشان در شب چهارشنبه گذشته، جلسه ای را با اعضای هیأت رئیسه هیأت کشتی استان برگزار کردند و با توجه به اینکه هیأت رئیسه بسیار پویا و توانمند هستند از همه اعضا خواستند با توجه به پتانسیل هایی که دارند پای کار باشند و گوشه ای از کار را گردن بگیرند تا کاری روی زمین نمانده و کار هیأت کشتی با قدرت پیش برود.

محمدی تصریح کرد: در صبح روز پنج شنبه جلسه ی خوبی بین رئیس فدراسیون کشتی و مربیان استان زنجان برگزار شد و مربیان استان نقطه نظرات و مشکلات خود را در خصوص کشتی استان از جمله بحث مربیگری، آموزش و بازآموزی داشتند و با توجه به اینکه نیروهای جوانی در استان حضور دارند و امر مربیگری علاقه دارند، مقرر شد در اولین فرصت پس از کسب مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونای استان، کلاس های استاژ مربیگری برای آقایان و بانوان برگزار شود.

رئیس هیأت کشتی استان اظهار داشت: در جلسه ای که با امام جمعه زنجان برگزار شد، با صحبت هایی که رئیس فدراسیون با ایشان در مورد اینکه کشتی ورزش ملی، مذهبی و سنتی ایران است و جزئی از فرهنگ ایرانیان محسوب می شود داشتند، آیت اله خاتمی قول دادند که به صورت عملی از کشتی استان حمایت کنند و بنده در روزهای آتی دوباره خدمت ایشان خواهم رسید.

وی در مورد برگزاری مجمع عمومی هیأت کشتی استان با حضور رئیس فدراسیون گفت: مجمع عمومی هیأت کشتی به اذعان مدیرکل ورزش و جوانان استان جزء معدود جلساتی بود که با کیفیت بالا و با حضور رئیس فدراسیون انجام شد و این کار نقطه عطفی است که رئیس فدراسیون در استان ها حضور پیدا می کنند و در مجامع شرکت می کنند و باید ادامه داشته باشد.

محمدی افزود: مدیر کل وززش و جوانان در این مجمع قول دادند که برای تیم لیگ برتری کشتی استان مساعدت مالی داشته باشند تا انشاء اله تیم شهدای زنجان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) با قدرت بیشتری حاضر شود.

وی در مورد دیدار رئیس فدارسیون با دکتر حقیقی استاندار زنجان تصریح کرد: استاندار پس از صحبت های ایشان متقاعد شدند که کشتی زنجان از پتانسیل خوبی با وجود قهرمانانی مانند محمد نادری، میثم نصیری، میثم حیدری و سایرین برخوردار است و مقرر شد پس از ارائه طرح از سوی هیأت کشتی زنجان به صورت ویژه مساعدت مالی به ما بشود. همچنین برای حمایت از تیم لیگ برتری ما نیز قول داده شد.

محمدی افزود: در این جلسه همچنین رئیس فدارسیون کشتی نامه ای را در مورد اشتغال میثم نصیری از قهرمانان خوب استان به استاندار دادند و دکتر حقیقی قول مساعد دادند که اشتغال میثم نصیری را حل نمایند.

رئیس هیأت کشتی در مورد جلسه با شهردار زنجان اظهار داشت: پس از صحبت هایی که شد  آقای ملایی اظهار علاقه نمودند که حتما به کشتی استان کمک کنند و یکی از موارد بازسازی دفتر هیأت کشتی استان بود که واقعا در شأن کشتی استان نبود و همچنین در مورد اشتغال میثم نصیری نیز قول مساعدت دادند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: کار اصلی بنده از امروز آغاز می شود و باید پیگیر همه این مصوبات و جلسات باشم تا بتوانم قول هایی که داده شده عملی کنم و کشتی استان به جایگاه اصلی خود برگردد که این امر قطعا نیازمند حمایت مسئولان و جامعه کشتی استان است.


برچسب ها :