حضور نماینده مردم اهواز در محل هیأت کشتی استان خوزستان

جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ 15:08
دیدار با اعضای هیأت، پیشکسوتان و قهرمانان
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی صبح دیروز (پنج شنبه) در محل هیأت کشتی استان خوزستان حضور یافت و با اعضای هیأت، پیشکسوتان و قهرمانان کشتی این استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از روابط عمومی هیأت کشتی استان خوزستان، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در این جلسه با اشاره به جایگاه بالا و اهمیت کشتی در خوزستان گفت: کشتی برای ما در ورزش خوزستان جزء اولویت های نخست است و مطمئنا با تمام توانمان در کنار هیأت کشتی استان خوزستان خواهیم بود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس همچنین در ادامه پای صحبت های اعضاء هیأت ،پیشکسوتان و قهرمانان کشتی خوزستان نشست و قول مساعد جهت برطرف کردن مشکلات جامعه کشتی استان را داد.

در این جلسه نماینده اهواز به صورت تلفنی با رئیس فدراسیون کشتی صبحت کرد و خواستار حضور وی در این استان و استفاده از ظرفیت های کشتی خوزستان در بخش های مختلف تیم های ملی شد.

حسینی در پایان این نشست ضمن بازید از خانه کشتی خوزستان اعلام کرد؛ طی ١٠روز آینده تشک های دو خانه کشتی خوزستان و اهواز را تهیه و  با همکاری هیأت کشتی خوزستان تجهیز خواهد کرد.


برچسب ها :