اخباری از کشتی استان اردبیل

پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ 20:38
پیگیری بازسازی خانه کشتی نمین
تفاهم نامه با تربیت بدنی بسیج
پیگیری بازسازی خانه کشتی شهرستان نمین و تفاهم نامه هیأت کشتی با تربیت بدنی بسیج استان، اخباری از کشتی اردبیل در روزهای گذشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدالرضا اقبال رئیس و جمعی از اعضای هیأت کشتی استان اردبیل به همراه پیشکسوتان این استان با حضور در شهرستان نمین و دیدار با عوض نخست مدیرکل ورزش و جوانان این شهرستان پیگیر روند بازسازی خانه کشتی شهید ایرج شاهماری شدند.

عبدالرضا اقبال با عنوان اینکه هیات کشتی استان از نظر فعالیت های عمرانی وضعیت نابسامانی دارد افزود: باید مشکلات زیرساختی ورزش شهرستانها با همکاری و مساعدت هیات ها و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها مرتفع گردد.

همچنین تفاهم نامه ای بین هیأت کشتی و تربیت بدنی بسیج استان به منظور تعامل و همکاری های مشترک به امضاء رسید.

اقبال با اشاره به ترویج فرهنگ پهلوانی، همگانی کردن رشته های ورزشی، قهرمان پروری و استعدادیابی رشته کشتی در استان اردبیل افزود: ورزش کشتی به عنوان یک ورزش قهرمان پرور، علاقمندان بسیاری را در رده های سنی دارد که امیدواریم انعقاد این تفاهم نامه، زمینه رشد و تعالی این رشته را در سرتاسر استان سبب شود.

وی با عنوان اینکه تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان امکانات و بسترهای ورزشی مناسبی را در جای جای استان تدارک دیده و در اختیار علاقمندان قرار داده است گفت: بسیاری از بندهای این تفاهم نامه در همین راستا تنظیم شده و قطعا هیات کشتی استان جهت رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود، نیازمند حمایت های تربیت بدنی بسیج استان است.



گالری تصاویر

برچسب ها :