با حضور مسئولان سازمان لیگ در وزارت صمت صورت گرفت

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ 00:56
حکم عضو هیات رییسه سازمان لیگ اهدا شد
انارکی: حمایت از ورزش اول کشور وظیفه ماست
رییس سازمان لیگ کشتی با حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت، حکم انارکی را به عنوان عضو هیات رییسه سازمان لیگ کشتی اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از سازمان لیگ، مسئولان سازمان لیگ صبح دیروز (سه شنبه) با احمد انارکی محمدی، معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت دیدار کردند.

در این نشست که در وزارت صمت برگزار شد، پیرامون حضور چند تیم زیرمجموعه وزارت صمت در لیگ برتر کشتی بحث و بررسی صورت گرفت. همچنین راهکارهای حقوقی و قانونی برای استفاده از ظرفیت وزارت صنعت، معدن و تجارت در کشتی بررسی شد.

نصیرزاده رئیس سازمان لیگ ضمن تشکر از حمایت‌های مسئولین وزارت صمت عنوان کرد: توقع ما از وزارت صمت این است که حمایت باشگاهای ورزشی زیر مجموعه این وزارتخانه تنها منوط به تیم‌داری در یک رشته نشود و این باشگاه‌ها به تیم‌داری در ورزش ملی ترغیب شوند. امسال نمایندگانی از زیر مجموعه این وزارتخانه در لیگ برتر آزاد وفرنگی حضوردارند که بایستی از سوی وزارت مذبور باشگاه‌ها تقویت شوند.

در ادامه انارکی خطاب به مسئولان سازمان لیگ کشتی گفت: وظیفه خودمان می دانیم که از ورزش اول کشور حمایت کنیم. از تمامی ظرفیت‌های حقوقی و قانونی خود استفاده می‌کنیم تا به کشتی کمک کنیم. با باشگاه‌هایی که در حوزه کشتی حضور دارند و زیر نظر وزارت صمت فعالیت می‌کنند، رایزنی می کنیم تا به کشتی به عنوان ورزش اول کشور نگاه ویژه ای داشته باشند.  

در پایان این نشست هم حکم محمد انارکی محمدی به عنوان عضو هیات رییسه سازمان لیگ کشتی که به امضای علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی رسیده بود، توسط رییس سازمان لیگ به او تقدیم شد.


برچسب ها :