چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ 08:31
اسنایدر رقیب اصلی من است
عبدالرشید سعداله یف گفت: کایل اسنایدر همچنان رقیب اصلی من در المپیک محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی عبدالرشید سعداله یف قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان از روسیه در مورد کایل اسنایدر رقیب اصلی اش در وزن 97 کیلوگرم گفت: او به عنوان یک رقیب از نظر جسمانی بسیار قدرتمند است و من حتی دیده ام که چگونه کامیون ها را به پشت خود کشیده است. احمقانه خواهد بود اگر وی را ضعیف بدانیم. البته اگر بخواهیم غیر مسائل فنی صحبت کنیم، اسنایدر یک فرد تحصیل کرده و با اعتقاد به خدا است.

وی در مورد احتمال رویارویی با این حریف در المپیک توکیو گفت: من فکر می کنم که دوباره با هم مبارزه خواهیم کرد. من برای کسب مدال در المپیک توکیو حساب باز کرده بودم که این بازی ها به تعویق افتاد. اگر در ادامه دچار آسیب دیدگی نشوم و همه چیز خوب پیش برود فرصتی به وجود خواهد آمد که با اسنایدر مبارزه کنم اما این بستگی به ما ندارد چراکه در جهانی قزاقستان اسنایدر به فینال نرسید و من با شریف اف مبارزه کردم.

سعداله یف در مورد نحوه ابتلایش به ویروس کرونا تصریح کرد: احتمالا این بیماری را از بستگانم گرفته باشم چراکه بسیاری از آن ها همزمان با من بیمار بودند.

دارنده مدال طلای المپیک در مورد این موضوع که در نوجوانی قصد رها کردن کشتی را داشته است گفت: در 13 سالگی وقتی تمریناتم را شروع کردم، در مسابقات منطقه ای مقابل نفرات ضعیف تر از خودم شکست می خوردم و این موضوع من را عصبانی کرد و باعث شد تا نسبت به کشتی بی تفاوت شوم اما برادر بزرگتر من دائما به من توضیح می داد که این اتفاقات طبیعی است و از آن عبور خواهم کرد. فقط باید صبور باشم و تسلیم نشوم.

وی ادامه داد: هنگامی که از مدرسه در روستای خودم فارغ شدم، پدرم که یک پزشک است من را کنار خود قرار داد و گفت رشید انتخاب کن می خواهی به ورزش ادامه دهی یا مثل من پزشک شوی و به من یک هفته برای پاسخ فرصت داد. اما من دقیقا می دانستم که چه می خواهم، می خواستم قهرمان المپیک شوم.



برچسب ها :