صبح امروز و در محل خانه کشتی استان

چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ 17:11
مراسم تودیع و معارفه رئیس هیأت کشتی مازندران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیأت کشتی استان مازندران صبح امروز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از روابط عمومی هیات کشتی استان مازندران؛ صبح امروز (چهارشنبه) یازدهم تیرماه مراسم معارفه عسکری محمدیان رییس جدید هیات کشتی مازندران در محل خانه کشتی این استان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور چهره های عنواندار جهان و المپیک همچون مجید ترکان، قاسم رضایی، مراد محمدی، عباس حاج کناری، برادران واگذراری، سبحان روحی، محمدحسین دباغی، محمود اسماعیل پور، تقی داداشی، محمدحسین محمدیان‌، مسعود واحدی و مربیان مازنی تیم ملی در ادور مختلف، روسای هیات شهرستان ها و جمعی از پیشکسوتان این رشته به اتفاق اعضا شورای اسلامی شهر ساری و جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان در سالن کنفرانس خانه کشتی برگزار شد، حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان حکم ریاست محمدیان را به وی اهدا کرد.
همچنین اصغر ثمربخش ریاست پیشین هیات کشتی مازندران دقایقی برای حاضری صحبت کرد و گفت: از امروز جامعه کشتی مکلف است دست همکاری با عسکری محمدیان دهد و با اتحاد و همدلی نگذارد خدشه ای در روند حرکت رو به جلو و کسب افتخار برای ورزش اول مازندران ایجاد شود.

ثمربخش در ادامه از زحمات اعضاء پیشین هیات بخصوص سلمان قادری و غلامرضا نوری زاده تشکر و برای رییس و اعضای جدید هیات کشتی استان آرزوی موفقیت نمود.

پس از آن حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از  مجموعه و مدیریت هیات قبلی بخصوص اصغر ثمربخش، انتخاب عسکری محمدیان را به فال نیک گرفته و اعلام کرد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران تا آخرین لحظه از ایشان حمایت کرده و نهایت همکاری را با هیأت کشتی دارد.

حسین زادگان گفت: تمامی هیات های ورزشی در سراسر کشور آرزوی داشتن رئیسی با عنوان و افتخار آقای محمدیان را دارند و امروز همه ما باید با همدلی و وحدت رویه به مرد نقره ای المپیک ها یاری دهیم.

در ادامه عسکری محمدیان ضمن تشکر از حضور گرم و صمیمی خانواده بزرگ کشتی با ابراز خرسندی از وحدت بوجود آمده پس از انتخابات پر شور کشتی مازندران گفت: امروز مربیان، ورزشکاران و دلسوختگان همگی باید به کشتی استان کمک کنند تا همچون گذشته شاهد اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین المپیک و جهان باشیم.

محمدیان گفت: کشتی مازندران همواره در تمامی ادوار بخصوص در المپیک ها با توجه به پتانسیل موجود و مربیانی با دانش فنی بالا قهرمان پرور بوده و فقط این وفاق و یکدلی بین خانواده کشتی بوده که می تواند مسیر ترقی را هموارتر کند و امیدوارم تعداد مدال های المپیک کشتی مازندران در المپیک پیش رو افزایش یابد.
در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از زحمات ۲۰ ساله اصغر ثمربخش، سلمان قادری و غلامرضا نوری زاده تقدیر و قدردانی شد.


گالری تصاویر

برچسب ها :