با رأی اعضای مجمع

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ 12:55
عسکری محمدیان بعنوان رئیس هیأت کشتی استان مازندران انتخاب شد
با رأی اعضای مجمع عسکری محمدیان بعنوان رئیس جدید هیأت کشتی استان مازندران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان مازندران صبح امروز (چهارشنبه) با حضور سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در شهر ساری برگزار شد و در پایان عسکری محمدیان با 9 رأی برای چهار سال بعنوان رئیس هیأت کشتی استان مازندران انتخاب شد.

حمید محمدنژاد دیگر کاندیدای ریاست این هیأت 8 رأی بدست آورد.

سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی در این مجمع گفت: کشتی مازندران به مانند نگین ورزش ایران است و قهرمانان بزرگ جهان و و المپیک کشتی از این خطه به دنیا معرفی شده اند.

وی با اشاره به حضور حسن یزدانی و محمدهادی ساروی در این مجمع تصریح کرد: این قهرمانان بزرگ و امثال آن ها سرمایه های اجتماعی و فرهنگی کشورمان هستند که جوانان کشورمان از نظر اخلاقی و معرفتی از آن ها الگوبرداری می کنند.

دبیر فدراسیون کشتی با تشکر از زحمات مسئولان قبلی هیأت کشتی و تمامی کسانی که برای اعتلای کشتی مازندران تلاش می کنند خاطرنشان کرد: جامعه کشتی مازندران به قهرمان المپیک و جهان خود اعتماد کرد و امیدوارم که آقای عسکری محمدیان نیز با شناختی که از کشتی مازندران و تمامی کمبودها چه از نظر اقتصادی و چه از نظر امکانات آن دارند، با ارائه راهکارهای مناسب و رایزنی های مدنظر، بتوانند در کار خود موفق باشند.


برچسب ها :