در وبینار کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی مطرح شد:

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ 00:02
لالوویچ: خصیصه مهم داوران بی طرفی در قضاوت است
سیلوستری: درجات داوران در سال 2021 بدون تغییر خواهد ماند
وبینار کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی بعداز ظهر امروز (سه شنبه) به وقت ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدی این وبینار که از ساعت 16:30 به وقت تهران برگزارشد، ننادلالویچ با تشکر از عملکرد کمیسیون داوران اتحادیه جهانی برای تمامی خانواده های کشتی آرزوی سلامتی کرد و در ادامه با اظهار امیدواری که بعد ازکرونا به زودی شاهد برگزاری مسابقات کشتی خواهیم بود گفت: این تکنولوژی جدید (وبینار) را ابزاری سریع و کم هزینه برای ارتباط بین اعضای خانواده کشتی می دانیم.

رییس فدراسیون جهانی کشتی در ادامه با اشاره به این موضوع که خصیصه مهم داوران در بی طرفی در قضاوت است تصریح کرد: رمز موفقیت داوران را در دانش، مهارت و تجربه آن هاست.

سپس آنتونیوسیلوستری رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی داوران در سرتاسر دنیا، ضایعه درگذشت زنوف (نایب رئیس بلغارستانی اتحادیه جهانی) را تسلیت گفته و از ایشان بعنوان انسانی بزرگ یاد کرد و درادامه اهداف برگزاری این جلسه را به شرح زیر اعلام کرد:

* درجات تمامی داوران درسال 2021 بدون تغییر باقی خواهد ماند و تنزل درجه نخواهیم داشت، اما داوران درسال آینده تست خواهند شد.

* در صورت امکان از تعدادی از داوران درجه المپیکی برای شرکت در مسابقات امیدهای جهان دعوت خواهد شد، و باتوجه به نبودن مسابقات مهم بین المللی از داوران می خواهیم که با کارکردن و آنالیز فیلم های آموزشی و شرکت در مسابقات داخلی (درصورت امکان) و همچنین با شرکت در وبینارها آمادگی خود را حفظ کنند. همچنین داوران المپیکی برای شرکت در مسابقات بزرگسالان درقاره های خود آمادگی کامل داشته باشند.

* برای حفظ و ارتقاء آمادگی داوران در آینده (هفته آینده) وبینارهای آموزشی برگزار خواهد شد، همچنین از مدرسینی که با تهیه فیلم های آموزشی باعث ارتقاء سطح آموزشی داوران شدند نیز تشکر می شود.

رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در پایان این وبینار به تعدادی ازسوالات مطرح شده پاسخ دادند که سوالی هم که از طرف ناصر فروتن رئیس کمسیون داوران ایران، مبنی بر ادامه داربودن این سیستم وبینار، وی قرار گرفت و بر ادامه این نوع ارتباط تاکید کرد.

محمد مصلایی پور از یزد، سعید عباسی از قم، نیما صادقی از مازندران و مهدی بشیری از خوزستان 4 داور درجه S1 (المپیکی) کشورمان بهمراه ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، حضور داشتند.


برچسب ها :