با حضور کارشناسان خبره و به منظور پیشبرد اهداف کشتی

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ 15:14
سند طرح توسعه کشتی کشور بررسی شد
برنامه ریزی فدراسیون برای سال های آینده
به منظور تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور، جلسه ی با حضور کارشناسان خبره و رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که صبح امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون کشتی برگزار شد، حاج محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی و عضو هیأت رئیسه فدراسیون، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، بهروز یاری از قهرمانان کشتی جهان و صدرالدین کاظمی از کارشناسان مطرح و با سابقه کشتی و رسانه حضور داشتند.

این طرح در مورد برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، شامل: هدف گذاری های کشتی در المپیک های 2021، 2024 و 2028 ، جایگاه کشتی آزاد و فرنگی ایران در رده های سنی مختلف در رقابت های جهانی در سال های آینده و برنامه ها و فعالیت های مرتبط، به منظور تحقق هدف های تعیین شده برای 8 سال پیش روی کشتی کشور می باشد.

در این نشست در مورد راهکارهای پیشرفت، تحول و توسعه کشتی در رده های سنی مختلف، ارائه برنامه ها برای رسیدن به اهداف مدنظر، موانع پیش رو، چگونگی آموزش مربیان کشور جهت همسان سازی تمرینات، دلایل ناکامی کشتی در سال های اخیر، مشکلات و نارسایی در راه توسعه کشتی، استعدادیابی در کشتی، اهمیت مربیان پایه و سازنده و سایر مسائل کلان مربوط به کشتی بحث و تبادل نظر شد.

برگزاری مستمر این جلسات با حضور نزدیک به 30 نفر از کارشناسان و صاحب نظران کشتی کشور، چندین کارشناس در زمینه برنامه ریزی و نمایندگان جامعه دانشگاهی در دستور کار فدراسیون کشتی قرار دارد و فدراسیون در هر جلسه به صورت متناوب از تعدادی از این کارشناسان دعوت خواهد کرد.

با تدوین نهایی این طرح، کشتی کشور دارای یک سند طرح توسعه برای 8 سال آینده خود خواهد بود و فدراسیون کشتی به دنبال این است که این طرح به صورت مستند و مکتوب، بعنوان راهکاری برای اجرای برنامه کشتی، در دسترس قرار گیرد.



گالری تصاویر

برچسب ها :