رقابت های آلیش مردان قهرمانی جهان- قزاقستان

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ 16:08
تیم ایران با 2 مدال نقره و یک برنز نایب قهرمان شد
تیم ملی آلیش ایران عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی این رشته را در قزاقستان بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های آلیش مردان قهرمانی جهان روزهای 1 و 2 دی ماه با حضور 23 کشور جهان در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با 2 مدال نقره محمد نبی زاده و پوریا رمضانی در اوزان 70 و 100+ کیلوگرم و یک مدال برنز روح اله نعمتیان در وزن 60 کیلوگرم و کسب 85 امتیاز بعنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم های قرقیزستان  و مغولستان نیز به ترتیب با کسب 96 و 76 امتیاز اول و سوم شدند.


نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم روح اله نعمتیان در کشتی نخست با نتیجه 6 بر صفر دانیلا لوپویوهوف از استونی را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 7 بر صفر مغلوب مارلن عبدالرسول اف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 2 بر یک آدام الکاندوسی از هلند را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 70 کیلوگرم محمد نبی زاد در دور نخست با نتیجه 1 بر 1 از سد یوری سیری از اوکراین گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 1 بر صفر آلتاناران رینچنیدورج از مغلوستان را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 6 بر صفر مقابل نیکیتا لوپویوهوف از استونی به پیروزی دست یافت. نماینده کشورمان در دیدار فینال با نتیجه 8 بر 5 مقابل الدیار سکسینبایف از قرقیزستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 80 کیلوگرم حبیب اله ترابی در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 تسند آیوش جانلاوتسوگزول از مغولستان ار از پیش رو برداشت اما در دور بعد با نتیجه 7 بر 4 مغلوب بهروز گل محمدزودا از تاجیکستان شد و به عنوان ششم رسید.

در وزن 90 کیلوگرم امیررضا بوداغی در دور اول با نتیجه 3 بر صفر راهول دوتری از هند را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل سوحباتار تسوگتسومبر از مغلوستان به برتری دست یافت اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر صفر مغلوب سیلاپبردی نوریف از ترکمنستان شد و به دیدار رده بندی رفت وی در این دیدار مقابل موحامد غفران توشزودا از تاجیکستان شکست خورد و به عنوان چهارم رسید.

در وزن 100 کیلوگرم حسن غفاری در دور نخست با نتیجه 7 بر 2 مغلوب عظیم جان حامداف از تاجیکستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 100+ کیلوگرم پوریا رمضانی در مبارزه اول با نتیجه 5 بر یک از سد آندری نیکیتچنکو از اوکراین گذشت وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 2 مقابل گونگور پوریوباتار از مغولستان به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت. رمضانی در این دیدار با نتیجه 6 بر 2 مغلوب جمال فیضی اف از آذربایجان شد و به مدال نقره رسید.




گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما
در مجمع عمومی شورای کشتی آسیا اعلام شد؛
امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی
قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب؛
در پی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا؛
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری - 5)
رقابت های قاره ای گزینشی المپیک 2024 پاریس – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا - (گزارش تصویری)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری - 4)
پیام تبریک دکتر قالیباف در پی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا