بعد از ظهر دیروز و با حضور منزل رئیس اسبق فدراسیون کشتی

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ 08:20
علیرضا دبیر با سید محمد خادم حقیقت دیدار کرد
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) با حضور در منزل استاد سید محمد خادم حقیقت با این پیشکسوت گرانقدر و رئیس اسبق فدراسیون کشتی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار صمیمانه علیرضا دبیر ضمن جویا شدن از احوال این پیشکسوت گرانقدر کشتی کشور گفت: شما سرمایه کشتی ایران هستید و آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما هستم.

دبیر ادامه داد: فدراسیون کشتی اهتمام ویژه ای برای حفظ جایگاه پیشکسوتان و موسپیدان این رشته دارد و همیشه و در همه حال در خدمت این عزیزان خواهم بود.

در ادامه سید محمد خادم حقیقت با اشاره به اینکه کشتی را از باشگاه های راه آهن و ببر تهران شروع کرده است، گفت: حاج عبدالحسین فعلی (فیلی) مربی من بود و زمانی که من در باشگاه و در سطح بالایی کشتی را پیگیری می کردم، مرحوم تختی نیز در تمرینات ما حضور پیدا می کرد.
وی ادامه داد: چندین مرتبه با آقای تختی کشتی گرفتم و آن زمان فهمیدم که آینده ی بسیار درخشانی در ورزش کشتی خواهد داشت و می تواند در این رشته موفق باشد.

خادم حقیقت با اشاره به اینکه همواره باید طرف حق را گرفت و تسلیم زور نشد به علیرضا دبیر گفت: پیشنهاد می کنم که سفارش کسی را قبول نکنید و حق را به حق دار بدهید.

وی تأکید کرد: اگر مربی کار کرده است زحمت کشیده است و چندین کشتی گیر را پرورش داده است باید تشویق شود.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی خطاب به دبیر تصریح کرد: شما با روحیه ای که دارید موفق می شوید چرا که علاقمند به کار هستید و این باعث موفقیت شما می شود.

در پایان علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برای این پیشکسوت کشتی کشور که سابقه داوری در رقابت های جهانی و المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارد، آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.



گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون