سرمربی تیم هیأت کشتی خراسان رضوی

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ 09:57
به دنبال قهرمانی در لیگ دسته یک کشتی آزاد هستیم
مسابقات لیگ به کشتی کمک می کند
قاسم امانی فیلابی گفت: به دنبال قهرمانی در لیگ دسته یک کشتی آزاد هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، قاسم امانی فیلابی سرمربی تیم هیأت کشتی خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: روز جمعه هفته جاری، شهر توس میزبان مسابقات نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد است و ما بعنوان میزبان این رقابت ها، به دنبال قهرمانی در آن هستیم.

فیلابی در مورد شرایط تیم خراسان رضوی تصریح کرد: تیم خوبی را در اختیار داریم و همه نفرات آماده هستند، کشتی گیر آسیب دیده ای نداریم و با استفاده از نفرات بومی و غیر بومی و همچنین چند کشتی گیر مطرح، می توانیم کاپ قهرمانی را در خانه نگه داریم.

وی در مورد میزبانی استان خراسان رضوی از این رقابت ها اظهار داشت: قرار است مسابقات نیمه نهایی (ضربدری) صبح روز جمعه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شود و مسابقات رده بندی و فینال نیز عصر همان روز در شهر توس انجام شود.

فیلابی افزود: مردم استان خراسان رضوی علاقمندی خاصی به کشتی دارند و مطمئنا با حضور در سالن مسابقات از تیم خود حمایت لازم را خواهند کرد.

سرمربی تیم خراسان رضوی در مورد شرایط سایر تیم های حاضر در این مسابقات گفت: تیم های فالکون لاریم جویبار، پاس ارگ کیان نکاء و آسانسور و پله برقی بهران البرز سه تیم دیگری هستند که در این رقابت ها حضور خواهند داشت. ما کشتی گیران آن ها را آنالیز کرده ایم اما کار سختی پیش رو داریم و هرکس ارنج بهتری داشته باشد و از داشته های خود به خوبی استفاده کند، قطعا موفق خواهد بود.

فیلابی در مورد حضور تیم خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی اظهار داشت: مسئولان هیأت کشتی استان خراسان رضوی به دنبال جذب یک حامی مالی برای حضور در لیگ برتر هستند و اگر شرایط مهیا باشد با یک تیم قدرتمند در این مسابقات حضور خواهیم یافت.

وی در مورد اهمیت برگزاری مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات لیگ به کشتی کمک می کند و به اصطلاح  تنور کشتی را داغ می کند و شور و هیجان را در سالن مسابقات به وجود می آورد. تماشاگران با برگزاری این مسابقات در سالن رقابت ها حضور می یابند و با پخش آن از رسانه ملی، کشتی دیده خواهد شد. از طرفی لیگ می تواند یک منبع درآمد حداقلی برای کشتی گیران باشد تا آن ها نیز بتوانند تمرینات خود را با دغدغه کمتری پیگیری کنند.


برچسب ها :