دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ 11:26
دبیر از قهرمانان شناسنامه دار ورزش کشور است
عباس جدیدی گفت: علیرضا دبیر یکی از قهرمانان شناسنامه دار ورزش کشور است و امیدوارم که با حضور وی که از مدیران زحمتکش هستند، کشتی موفق باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، عباس جدیدی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان کشتی آزاد جهان در مراسم معارفه علیرضا دبیر گفت: انتخاب آقای علیرضا دبیر و این موفقیت را به جامعه ورزش و جامعه پر افتخار کشتی تبریک می گویم و امیدوارم که آقای دبیر که یکی از قهرمانان شناسنامه دار ورزش کشتی ما هستند در کارشان موفق و پیروز باشند.
وی ادامه داد: جا دارد که از امید صحبت کنیم، چراکه امید اولین مولفه پیروزی در تمام موضوعات است و تمام قهرمانان و پهلوانان واقعی ما شهدای ما هستند. دوستان اگر خاطرتان باشد در زمان جنگ همه با هم بودند و آن چیزی که باعث شد ملت ما سربلند بیرون بیایند اتحاد، همدلی و وحدت بود. همه از مملکتمان دفاع کردیم و افتخار و پیروزی را برای مملکتمان به ارمغان آوردیم. الگوی ما باید شهدا باشند و طرز تفکرمان نیز باید مانند آن زمان باشد.
جدیدی تصریح کرد: در ورزش، مخصوصا کشتی هم با توجه به مشکلاتی که دارد باید همدلی باشد و آن چیزی که ما را در کشتی موفق خواهد کرد، وحدت، یکدلی و یکصدایی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم به امید خدا شاهد پیروزی های بیشتر کشتی در مسابقات المپیک و جهانی باشیم. برای فدراسیون پر افتخار کشتی ایران که ریاست و مدیریت آن به دست آقای دکتر علیرضا دبیر که یکی از قهرمانان خوب و فعال و یکی از مدیران واقعا زحمتکش هستند آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.


برچسب ها :