علیرضا دبیر بعنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد

چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ 14:25
علیرضا دبیر با رأی اعضای مجمع بعنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد
علیرضا دبیر با رأی اعضای مجمع فدراسیون کشتی، به مدت 4 سال بعنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی، صبح امروز (چهارشنبه 26 تیرماه) در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان علیرضا دبیر با رأی اعضای مجمع به مدت 4 سال بعنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

این جلسه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مستجاب الدعوه رئیس امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی نیز در این انتخابات حضور داشتند.

علیرضا دبیر، حمید بنی‌تمیم، عبدالمهدی نصیرزاده، سیداصغر آزوره، جاسم امیری، علی‌اکبر جیره سرایی و حمیدرضا صالحی کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی برای این انتخابات بودند،  که حمیدرضا صالحی در مجمع غایب بود و با عدم حضور در مجمع انتخاباتی نامش از بین کاندیداهای رأی‌گیری خارج شد.
علی اکبر جیره سراسیی و جاسم امیری نیز پس از حضور در مجمع انصراف خود را اعلام کردند.
در ادامه انتخابات کشتی با 4 کاندیدا به نام‌های (علیرضا دبیر، حمید بنی‌تمیم، عبدالمهدی نصیرزاده و  سیداصغر آزوره) با حضور 43 عضو مجمع  برگزار شد.
پس از رای گیری، علیرضا دبیر 18 رای، عبدالمهدی نصیرزاده 12 رای، حمید بنی تمیم 11 رای و سیداصغر آزوره 2 رای آوردند و بدین ترتیب هیچ کاندیدایی حائز رای اکثریت نشد و انتخابات به دور دوم رفت.
در دور دوم دبیر و نصیرزاده با هم رقابت کردند و در نهایت پس از رای گیری، علیرضا دبیر با کسب 31 رای برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. نصیرزاده نیز 12 رای کسب کرد.


گالری تصاویر

برچسب ها :