صبح فردا و از محل فدراسیون کشتی

شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ 14:15
مراسم تشییع پیکر استاد حشمت اله کهندل برگزار می شود
پدر کشتی فرنگی ایران آسمانی شد
مراسم تشییع پیکر استاد حشمت الله کهندل سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی، از مربیان سازنده کشتی تهران و عضو اسبق تیم ملی صبح فردا از محل فدراسیون کشتی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مراسم از ساعت 10 صبح فردا (یکشنبه) 29 اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی محمد بناء مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود و در ادامه پیکر آن مرحوم در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

جامعه کشتی کشور درگذشت استاد کهندل را به خانواده محترم ایشان و جامعه ورزش و کشتی تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته آرزوی رحمت و غفران دارد.
روحشان شاد و یادشان گرامی.

پدر کشتی فرنگی ایران آسمانی شد
استاد حشمت الله کهندل قریب به ۵۲ سال از عمر خود را به تدریس متداوم و ریشه ای کشتی فرنگی ایران پرداخت، ایشان که ‌خود از کشتی گیران زبده ایران، قهرمان ۴ وزن باستانی، قهرمان کاپ آریامهر بودند به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه پا از ادامه کشتی حرفه ای دست کشیدند و به تدریس این رشته پرداختند، طی حدود ۵۲ سال قهرمانان بیشماری به کشتی فرنگی ایران معرفی کردند که خود آنان بارها در سمت دبیر فدراسیون کشتی، مدیر تیم های ملی، سرمربیان تیم ملی کمیته فنی کشتی و......خدمتگذاری گردند، استاد کهندل که به قول تعداد بیشماری پدر کشتی فرنگی ایران نامیده می‌شود، خود نیز بارها به عنوان هیئت رییسه فدراسیون کشتی، دبیر فدراسیون کشتی، سرمربی تیم ملی، کمیته فنی و..... خدمت کردند، این معلم عاشق روز ۲۷ اردیبهشت ماه 1398 در سن ۸۱ سالگی به دعوت حق لبیک گفت و آسمانی شد.


برچسب ها :