رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا- چین

دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ 15:11
اطری، بیابانی، امامی، تیموری و یزدانی حریفان خود را شناختند
آغاز مسابقات از صبح فردا
قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا بعد از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست از ساعت 8 صبح فردا در شهر "شی آن" چین آغاز می شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 12 کشتی گیر حضور دارند، رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف حکمت اله وحیداف از تاجیکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده محمودجان شاوکاتوف از ازبکستان و ناسانبویان نارمانداخ از مغولستان کشتی می گیرد.

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور اول با کاتای یرلانبیک از چین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان باجرانگ از هند و دیووشان از سریلانکا سرشاخ می شود. در این وزن 16 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 70 کیلوگرم که 16 کشتی گیر حضور دارند، یونس امامی در دور نخست با راجنیش از هند مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان اختیار نوروزاف از ازبکستان و تمولن انتختویا از مغولستان می رود.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف اویبک نصیراف از قرقیزستان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان وومینگ جانگ از کره جنوبی و زوپینگ لینگ از چین می رود. در این وزن 11 نفر حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کرده اند، رضا یزدانی در دور نخست با سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دیدار بعد به مصاف برنده مبارزه میان ماگومد موسی یف از قرقیزستان و نائویا آکاگوما از ژاپن می رود.


گالری تصاویر

برچسب ها :