ابراهیم مهربان:

چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ 08:25
در اردوهای تیم ملی به نفرات جوان بها داده شده است
آرامش و ثبات خوبی در کشتی حاکم است
ابراهیم مهربان گفت: تاکنون 8 مرحله اردو تیم ملی کشتی آزاد برگزار شده است که در طی این مدت سعی کردیم به نفرات جوان و آینده دار توجه ویژه ای داشته باشیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با توجه به اینکه در چند سال گذشته در رده ی سنی نوجوانان حضور داشت و در نهایت با این تیم بعنوان قهرمانی جهان نیز دست یافت، در اردوهای تیم ملی بزرگسالان نیز نگاه ویژه ای به نفرات جوان و آینده دار دارد.
وی ادامه داد: به همین دلیل از نفراتی که سال گذشته در رقابت های جهانی نوجوانان مدال کسب کردند و در حال حاضر در رده ی سنی جوانان هستند به اردوهای تیم ملی دعوت کردیم ضمن اینکه نفراتی که در تیم جوانان نیز موفق عمل کردند به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
مهربان تصریح کرد: حضور این جوانان در کنار بزرگسالان، بسیار به رشد و پیشرفت آن ها کمک می کند و اگر می خواهیم در المپیک 2024 به موفقیت برسیم باید برای آن ها برنامه ریزی داشته باشیم.
مربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: روز جمعه راهی رقابت های قهرمانی آسیا در شهر "شی آن" چین می شویم و این مسابقات به دلیل اینکه رنکینگ مسابقات جهانی 2019 قزاقستان محسوب می شود برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آرامش، ثبات خوبی در کشتی حاکم است و من از بنی تمیم سرپرست فدراسیون به خاطر همراهی با کادر فنی و برنامه های آن تشکر می کنم.



برچسب ها :