مسابقات کشتی فرنگی زیر ٢٣ سال قهرمانی آسیا - مغولستان

چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ 14:39
7 نماینده کشورمان حریفان خود را شناختند
آغاز مسابقات از صبح فردا
قرعه کشی هفت وزن مسابقات کشتی فرنگی زیر ٢٣ سال قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز (به وقت مغولستان) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی فرنگی زیر 23 سال آسیا از صبح فردا (پنج شنبه) با برگزاری مسابقات 7 وزن در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می شود که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ٦٠ کیلوگرم که 5 نفر حضور دارند مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و مهدی محسن نژاد به مصاف مانیش از هند، داستان ژارلیخانوف از قزاقستان، ژولمان شارشنبکوف از قرقیزستان و بیامبادورج بات اردن از مغولستان می رود.

در وزن ٦٧ کیلوگرم نیز 5 کشتی گیر شرکت کرده اند و محمد الیاسی باید به صورت دوره ای با نوربک کایزیروف از قزاقستان، آمانتور اسماعیل اف از قرقیزستان، خانبورگد گانخویاک از مغولستان و آنیوج داهیا از هند مبارزه کند.

در وزن ٧٢ کیلوگرم، که ٦ کشتی گیر حضور دارند و نفرات در دو گروه سه نفری قرعه کشی شدند. امین کاویانی نژاد در دور نخست با جوهر گوچیگوف از قزاقستان کشتی می گیرد. در این وزن نیست مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه برگزار می شود که نفرات اول و دوم هر گروه برای حضور در فینال به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه می دهند.

در وزن ٧٧ کیلوگرم 5 حریف حضور دارند و محمدرضا گرایی با دامدینسورن تسند از مغولستان، رنات الیاز اولوو از قرقیزستان، ساجان از هند و کاهارمان کیسیمتویف از قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن ٨٢ کیلوگرم مهدی ابراهیمی نیز در یک گروه و به صورت دوره ای با دیانبیلگ گان اوچیر از مغولستان، سانجیت از هند، کانیشبک دوسجانوف از قزاقستان و ایلگیز بیلیموف از قرقیزستان کشتی می گیرد.
 
در وزن ٩٧ کیلوگرم 4 کشتی گیر حضور دارند و حسن آریا نژاد به مصاف راوی از هند، اولجاس سیرلیبای از قزاقستان و اودبایار لخاوگاسورن از مغولستان می رود.

در وزن ١٣٠ کیلوگرم که 5 نفر شرکت کرده اند علی اکبر یوسفی به صورت دوره ای با رومان کیم از قرقیزستان، سارکیس پشینچینکوف از قزاقستان، آریان پانوار از هند و اردن تولگا داوادورج از مغولستان باید سرشاخ شود.

مسابقات اوزان فوق فردا با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می رسد و رقابت های اوزان 55، 63 و 87 کیلوگرم روز جمعه برگزار می شود که  پویا دادمرز، میثم دلخانی و محمدهادی ساروی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


برچسب ها :