با حضور 150 کشتی گیر از سراسر کشور

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ 11:01
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ارتش برگزار شد
قهرمانی تیم های نیروی زمینی
تیم نیروی زمینی قهرمان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی یگان های مختلف ارتش شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از سازمان  تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران رقابت های کشتی آزاد و فرنگی ارتش با حضور 150 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار از یگانهای نیروهای تابعه آجا در روزهای 29 و 30 بهمن ماه به میزبانی نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی، در دو بخش فرنگی و آزاد و هربخش در 10 وزن برگزار شد و در پایان تیم های نیروی زمینی ارتش در هر دو بخش آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی رسید.

همچنین در مسابقات کشتی آزاد تیم‌های نیروی دریایی ارتش و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و در رقابت های کشتی فرنگی نیز تیم‌های پدافند و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

سرهنگ شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن تشکر از میهمانان، مدعوین و ورزشکاران، از میزبانی شایسته نهاجا تشکر بعمل آورد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز  با حضور امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین قرارگاه پدافندهوایی خاتم النبیاء (ص) و سرهنگ خلبان شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی نهاجا برگزار و به نفرات و تیم‌های برتر مدال، لوح تقدیر و کاپ قهرمانی اهدا شد.


گالری تصاویر

برچسب ها :