بهروز نعمتی:کشتی رکن رکین ورزش ایران است

دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ 10:59
جام تختی یکی از تورنمنت های معتبر دنیاست
بهروز نعمتی گفت: مسئولان و مردم کرمانشاه در میزبانی این دوره از رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، بهروز نعمتی نماینده مجلسی شورای اسلامی و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان این مطلب افزود: از تمام کسانی که برای برگزاری رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه زحمت کشیدند تشکر می کنم و از این مسابقات میزبانی بسیار خوبی شد و کرمانشاهی ها سنگ تمام گذاشتند.

وی دامه داد: جهان پهلوان غلامرضا تختی جزء اسطورهای ورزشی ما است و جام تختی نیز یکی از جام های معتبر کشتی در دنیاست.
نعمتی در مورد وضعیت کنونی کشتی کشور تصریح کرد: کشتی نیازمند حضور جوانان فعال و پرتلاش است و امیدوارم که تمامی کشتی گیران جوان به خصوص کشتی گیران کرمانشاه که در این مسابقات حضور داشتند با تلاش مضاعف خود بتوانند به تقویت تیم ملی ما کمک کنند.
وی در خصوص جایگاه کشتی در کشور و نگاه مسئولان به آن اظهار داشت: ما باید مجموعه ورزش را ببینیم، فوتبال به جای خودش، کشتی به جای خودش، وزنه برداری همینطور و سایر ورش ها اما یک واقعیت وجود دارد و آن این است که کشتی با گوشت و پوست و خون و فکر مردم ایران عجین است و بعنوان یک رکن رکین در ورزش ایران و همچنین در ورزش دنیا مطرح است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه به کشتی مثبت است اما باید تلاش ها بیشتر باشد چرا که توقعاتی که از سایر ورزش ها داریم را نیز باید از کشتی داشته باشیم اما باید بگویم که ما مدال آورترین ها هستیم و در چند سالی که در هیأت رئیسه فدراسیون کشتی هستم با یک حداقل امکانات و بودجه کار شروع شد اما امروز خوشبختانه یکی از رشته هایی هستیم که اعتبارات و کمک های خوبی داریم ولی این کافی نیست و مسئولان باید بیشتر تلاش کنند و فعال باشند تا بتوانیم کار را به نحو احسن به نتیجه برسانیم.



برچسب ها :