آشوک کومار: استقبال تماشاگران کرمانشاهی از جام تختی عالی بود

دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ 10:01
مسابقات با حضور چهره های شاخص اعتبار بالایی داشت
"آشوک کومار" نماینده اتحادیه جهانی کشتی، استقبال تماشاگران کرمانشاهی از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی را عالی توصیف کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، " آشوک کومار" داور المپیکی S1 از کشور هند و نماینده اتحادیه جهانی کشتی در سی و نهمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی با بیان این مطلب افزود: رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با حضور چهره های شاخص کشتی ایران و جهان اعتبار بالایی در بین تورنمنت های بین المللی دنیا پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در این مسابقات به دلیل اینکه پیش از رقابت های قاره ای و جهانی برگزار شد، شاهد حضور پر رنگ تیم ها و قهرمانان کشورهای مختلف بودیم و هر یک برای آمادگی بهتر و رسیدن به اهداف قهرمانی در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند که این موضوع باعث جذابیت بیشتر این رقابت ها شده بود.
کومار تصریح کرد: به دلیل حضور قدرتمند تیم ها در این دوره از رقابت ها، شاهد آن بودیم که در بعضی از اوزان تیم میزبان نماینده ای در فینال نداشت و این دلیلی بر سطح بالای این مسابقات بود.
نماینده اتحادیه جهانی کشتی در مورد شرایط میزبانی این دوره از مسابقات افزود: شهر کرمانشاه میزبان بسیار خوبی برای این رقابت ها  بود و همه چیز از نظر اجرا، سازماندهی و برگزاری به شکل مطلوب یا بهتر بگویم عالی انجام شد.
داور المپیکی کشتی ادامه داد: مردم کرمانشاه استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها داشتند که این مورد برای من و تیم های شرکت کننده جالب و مثال زدنی بود.
کومار در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بارها به ایران سفر کردم و معتقدم تماشاگران ایرانی بهترین هستند، برگزاری مسابقات در کرمانشاه نیز قابل تقدیر بود و تماشاچیان بدون حاشیه سازی قهرمانان خود را تشویق می کردند و به نظرم باید قدر این سرمایه های اصلی ورزش را دانست.

سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی گیرانی از 9 کشور خارجی و کشتی گیران مطرح کشورمان روز‌های 18و 19بهمن در سالن امام خمینی کرمانشاه برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.


برچسب ها :