رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان- رومانی

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ 17:00
نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند
مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان بعد از ظهر امروز در شهر بخارست رومانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، ایمان صادقی در دور نخست به مصاف بایرجان توربک از قزاقستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان یودایی فوجیتا از ژاپن و ارطغرل قهوه چی از ترکیه دیدار می کند.

در وزن 74 کیلوگرم نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان عبداله یف از آذربایجان و ژامبولوف از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 23 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 86 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، کامران قاسم پور در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با لارس چافلی از آلمان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم به مصاف ماتسویوکی از ژاپن و اوزن از ترکیه می رود.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ایلجا ماتوهان از آلمان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم با برنده مبارزه میان ایشیگورو از ژاپن و یازیچی از ترکیه رقابت خواهد کرد. در این وزن 18 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری که 21 نفر حضور دارند، امین طاهری در دور اول با گئورگی نوگایف از اسلواکی کشتی می گیرد و در صورت پیرزوی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده دیدار هیلدنبراندت از کانادا و سعید گامیدوف از روسیه می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 ظهر فردا (به وقت ایران) برگزار می شود.



برچسب ها :