هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 / قدردانی جامعه کشتی از مردم بعنوان حامیان اصلی ورزش ملی کشور

یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ 09:16
کشتی پرافتخارترین رشته ورزشی ایران در جاکارتا شد
 هجدهمین دوره بازی های آسیایی در حالی دیروز در جاکارتا اندونزی به پایان رسید که کشتی با کسب 5 مدال طلا و 3 مدال برنز و قهرمانی در هر دو رشته آزاد و فرنگی پرافتخارترین رشته ورزشی کاروان ایران در این رقابت ها شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامعه کشتی کشور، افتخارآفرینی ملی پوشان آزاد و فرنگی کار در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را به مردم شریف ایران بعنوان حامیان اصلی ورزش ملی کشور تبریک می گوید و نهایت قدردانی خود را از ایشان اعلام می دارد.

بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در حالی به پایان رسید که در کنار موفقیت رشته هایی همچون وشوو، تکواندو، وزنه برداری و کاراته در برخی از ورزش ها  از جمله تنیس روی میز، واترپلو، سنگنوردی و  کبدی مردان و زنان نمایندگان کشورمان عملکرد خوبی داشتند و در کنار رکورد شکنی سهراب مرادی در وزنه برداری، و احسان حدادی و حسین کیهانی در دو میدانی و باعث شادی دل مردم شدند.

در این میان کشتی نیز همچون دوره های گذشته بعنوان ورزش ملی و پرافتخارترین ورزش کشور دین خود را به ورزش کشور اداء کرد و با کسب 5 مدال طلا نقش به سزایی در رنکینگ تیمی کاروان ورزشی ایران در این بازی ها داشت.

حسن یزدانی، علی رضا کریمی، پرویز هادی، محمد علی گرایی و حسین نوری پنج طلایی کشتی ایران بودند و مهرداد مردانی، محمد رضا گرایی و رضا اطری نیز صاحب مدال برنز شدند.، ضمن اینکه تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در این مسابقات در هر دو رشته از نظر رده بندی مدالی و امتیازی به مقام قهرمانی رسیدند.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون