رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ 18:30
مهرداد مردانی و محمدرضا گرایی صاحب مدال برنز شدند
مهرداد مردانی و محمدرضا گرایی به مدال برنز اوزان 60 و 67 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات اوزان 60 و 67 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا امروز (سه شنبه) برگزار شد و مهرداد مردانی و محمدرضا گرایی دو نماینده کشورمان به مدال برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور اول مقابل کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد. وی در دور دوم مقابل شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. مردانی در این گروه مقابل حسن سیدیک از کشور اندونزی با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار اسلام جان بهرام اف دارنده مدال برنز بزرگسالان آسیا و مدال برنز جوانان جهان از ازبکستان را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 67 کیلوگرم  محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 11 بر 2 حسن عبدالکریم از سوریه را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل المورات تاسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان با نتیجه 9 بر 8 و ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. گرایی در این دیدار مقابل آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار  ینگ هونگ از چین تایپه (تایوان) را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

رده بندی نفرات برتر مسابقات روز نخست به شرح زیر است:
60 کیلوگرم: 1- شینوبو اوتا (ژاپن) 2- کانیبک ژولچوبیکوف (قرقیزستان) 3- مهرداد مردانی (ایران) و میرامبک آیناگولوف (قزاقستان) 5- اسلام جان بهرام اف (ازبکستان) و ری سی یونگ (کره شمالی)

67 کیلوگرم: 1-  ریو هان سو (کره جنوبی) 2- آلمات کبیسپایف (قزاقستان) 3- محمدرضا گرایی (ایران) و امانتور اسماعیل اف (قرقیزستان) 5- ینگ هونگ (چین تایپه) و ژانگ گائو کوان (چین)

مسابقات چهار وزن باقی مانده فردا (چهارشنبه) برگزار می شود که قرعه کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست به مصاف بین یانگ قهرمان آسیا از کشور چین می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده ناتال از تایلند و سینگ از هند می رود. آسخات دل محمد اف قهرمان آسیا از قزاقستان در گروه گرایی قرار دارد. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

در وزن 87 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند حسین نوری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف شیهاز اویلیکوف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران یمن و تایلند می رود.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با رامادانی از اندونزی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان چو هیو چول از کره جنوبی و یرولان ایسکاکوف قهرمان آسیا از قزاقستان می رود. در این وزن 9 نفر حضور دارند.

در وزن 130 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کرده اند، بهنام مهدی زاده در دور نخست به مصاف مورات رامونوف نایب قهرمان آسیا از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان لینگ ژی منگ از چین و ناون از هند می رود. مومین جان عبداله یف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان و کیم مین سئوک دارنده مدال برنز آسیا از کره جنوبی در گروه مهدی زاده حضور دارند. 


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون