رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ 13:24
مردانی و گرایی راهی دیدار رده بندی شدند
مهرداد مردانی و محمدرضا گرایی به دیدار رده بندی اوزان 60 و 67 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز (سه شنبه) و با برگزاری مسابقات دو وزن نخست در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور اول مقابل کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد. وی در دور دوم مقابل شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. مردانی در این گروه مقابل حسن سیدیک از کشور اندونزی با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به مصاف اسلام جان بهرام اف دارنده مدال برنز بزرگسالان آسیا و مدال برنز جوانان جهان از ازبکستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم  محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 11 بر 2 حسن عبدالکریم از سوریه را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل المورات تاسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان با نتیجه 9 بر 8 و ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. گرایی در این دیدار مقابل آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به مصاف یانگ هونگ از تایوان می رود.

رقابت های رده بندی و فینال این اوزان عصر امروز برگزار و مسابقات چهار وزن باقی مانده فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.


برچسب ها :