بنی تمیم:بخش عمده ای از منابع فدراسیون کشتی غیرنقدی بوده است

یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ 13:41
اعتبار کشتی و تلاش شبانه روزی مدیریت، عمده ترین عامل افزایش سقف بودجه تا به این حد بوده است
نایب رییس فدراسیون کشتی گفت:بخش عمده ای از منابعی که فدراسیون کشتی برای انجام بودجه مصوب سالانه خود تامین کرده است، غیرنقدی بوده و بطور مستقیم از سوی حمایت کننده مالی جهت انجام فعالیت یا برنامه مورد نظر در کشتی کشور هزینه می شده است. 

حمید بنی تمیم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: یعنی  مدیریت فدراسیون، با جلب اعتماد و نظر حمایت کنندگان مالی، از منابع مالی در اختیار اسپانسر، بدون اینکه به حساب فدراسیون واریز شود، استفاده می کرده و بخش عمده ای از هزینه های فعالیتهای کشتی کشور را تامین کرده است. در واقع اسپانسر در هر فعالیتی، بطور مستقیم و بدون اینکه به فدراسیون چیزی پرداخت کند، هزینه فعالیت مورد نظر فدراسیون را پرداخت کرده است.

وی در مورد سهم قابل توجه منابع غیرنقدی آورده شده از سوی فدراسیون در عملکرد هزینه ای- درآمدی چهارسال گذشته اظهار داشت:  منابع غیر نقدی در عملکرد هزینه ای - در آمدی فدراسیون کشتی، منابع مالی هستند که بدون اینکه بطور مستقیم به حساب های بانکی فدراسیون واریز شود و  یا به صورت نقدی در اختیار فدراسیون قرار بگیرد، با پیگیری، هماهنگی و تلاش مدیریتی فدراسیون، از طریق نهادهای عمومی، غیر دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی علاقمند و واجد شرایط، برای انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی و فنی کشتی در این چهارسال هزینه شده است.

بنی تمیم تاکید کرد: با توجه به اینکه منابع نقدی تامین شده و در اختیار فدراسیون، به هیچ وجه کفاف انجام فعالیت ها و برنامه های کشتی را نمی داد،  فدراسیون در ۴ سال  گذشته تلاش کرد با استفاده از جایگاه کشتی بعنوان ورزش ملی و نیز ارتباطات مدیریتی فدراسیون، شرایطی را فراهم کند تا سایر نهادهای و اشخاص علاقمند به این ورزش کهن و پر افتخار، بخش زیادی از هزینه های اجرای برنامه های داخلی و بین المللی کشتی را بردوش بگیرند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع کشتی کشور با ارتباطات سازمان مدیریت خود بخش زیادی از هزینه های اجرای فعالیت و برنامه ها را بدون اینکه دریافت نقدی داشته باشد، از طریق پرداخت مستقیم هزینه هایی چون؛ تامین هزینه های اقامت تیم های خارجی و‌داخلی، تامین هزینه های برگزاری مسابقات، اعزام تیم ها به مسابقات بین المللی، برگزاری اردوها و...از سوی دیگران انجام داده است.این شیوه جذب منابع برای تامین کسری بودجه فدراسیون، توانست بخش قابل توجهی از هزینه های سالانه فدراسیون را تامین کند و فعالیت های فدراسیون کشتی را به جلو ببرد. اعتبار کشتی و تلاش شبانه روزی مدیریت فدراسیون کشتی، عمده ترین عامل امکان تامین هزینه های غیرنقدی و افزایش سقف بودجه فدراسیون کشتی تا به این حد بوده است.

مسعود عسکری

برچسب ها :