عملکرد بودجه فدراسیون کشتی در چهار سال گذشته اعلام شد

شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ 13:14
۳۸۵ میلیارد تومان عملکرد هزینه ای – برنامه ای
تامین 87 درصد از عملکرد از منابع خارج از فدراسیون
فدراسیون کشتی در چهار سال گذشته حدود 385 میلیارد تومان عملکرد هزینه ای – برنامه ای داشته است که 87 درصد آن، از منابع خارج از فدراسیون تامین شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، از مجموع عملکرد هزینه ای – برنامه ای فدراسیون کشتی در چهار سال گذشته حدود 335 میلیارد تومان از منابع نقدی و غیرنقدی خارج از فدراسیون  تامین شده است.

همچنین فدراسیون کشتی ده و نیم میلیارد تومان از سیزده میلیارد تومان بدهی دوران مدیریت گذشته( قبل ۹۳) را نیز پرداخت کرده است و در صورت تحقق کامل بودجه فدراسیون در سال 96 از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک تا انتهای ماه جاری، عملا فدراسیون کشتی هیچ گونه بدهی را در سال ۹۵ و ۹۶ نخواهد داشت.

در ادامه نکاتی از عملکرد هزینه ای – برنامه ای فدراسیون کشتی به همراه جدول عملکرد هزینه ای- برنامه ای چهار سال مورد نظر، به شرح زیر اعلام می شود:


 
نکته ۱: با توجه به گزارش ارائه شده در جدول فوق الذکر، عملکرد هزینه ای و برنامه ای  فدراسیون کشتی ازابتدا سال 93 لغایت پایان سال 96 (به مدت چهار سال) مبلغ 384.856.624.597 تومان  بوده است. لازم به توضیح است، آورده فدراسیون کشتی در بخش نقدی و غیر نقدی  در دوره چهار ساله یاد شده، 87 درصد  از کل منابع دریافتی و هزینه شده در سال های مذکور، به مبلغ335.936.396.557 تومان می باشد.
نکته ۲: تعهدات مالی ایجاد شده توسط فدراسیون کشتی ایران در سال96و95، معادل چهار میلیارد و هفتصد تومان بوده است. درصورتی که بر مبنای تفاهم نامه فی مابین وزارت ورزش و جوانان و نیز کمیته ملی المپیک با فدراسیون کشتی، منابع نقدی سال 96 فدراسیون، تا انتهای فروردین ماه سال 97، به طور کامل تخصیص یابد، تقریبا کل تعهدات ایجاد شده از سوی فدراسیون در سال های مذکور تسویه می شود.
نکته ۳: کل معوقات فدراسیون کشتی پیش از سال ۹۳(تعهدات مربوط به دوره های مدیریتی پیشین)، مبلغی  نزدیک به سیزده میلیارد تومان بوده است که از سال ۹۳ تا پایان سال 96، ده و نیم میلیارد تومان از معوقات مذکور  نیز پرداخت گردیده است.
نکته 4: لازم به توضیح است در گزارش عملکرد هزینه ای - برنامه ای فوق الذکر، عملکرد هزینه ای- سرمایه ای فدراسیون کشتی و هماهنگی ها و اقدامات صورت گرفته در جذب منابع خارج از فدراسیون از سایر نهادهای عمومی و غیردولتی، در ساخت اماکن مربوط به فعالیت های اختصاصی کشتی درج نگریده است، که از جمله می توان به ساخت "آکادمی بین المللی کشتی کشور" با مشارکت "بانک محترم پاسارگاد" اشاره داشت، که حداقل آورده ای معادل 35 میلیارد تومان( بدون تجهیزات)  برای کشتی کشور به همراه داشته است.
نکته 5: همچنین لازم به توضیح می داند، هیات کشتی استان های کشور، در تامین سهم گسترده ای از منابع نقدی و غیرنقدی خارج از فدراسیون، برای انجام فعالیتهای داخلی- استانی ، داخلی- ملی و حتی بعضا داخلی- بین المللی در چهارسال یادشده، نقش بسیار موثری را دارا بوده اند،  که بدینوسیله ضمن اعلام سپاسگزاری از تمامی مدیران محترم هیات مذکور، به منابع ذیربط نیز در گزارش یادشده اشاره ای نگردیده است.

برچسب ها :