قدردانی سفیر ژاپن از فدراسیون کشتی ایران

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ 10:12
دعوت "ایچو" باعث عمیق تر شدن روابط ورزشی دو کشور شد
همکاری های دوجانبه در آینده بیشتر شود
سفیر ژاپن در ایران از فدراسیون کشتی به دلیل دعوت از کائوری ایچو پرافتخارترین کشتی گیر زن جهان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، هیرویاسو کوبایاشی سفیر ژاپن در ایران به دلیل دعوت فدراسیون کشتی از حضور کائوری ایچو قهرمان کشتی زنان ژاپن و پرافتخارترین ورزشکار زن جهان در المپیک ها برای حضور در کلاس های مربیگری قدردانی کرد.

متن نامه سفیر ژاپن به فدراسیون کشتی به شرح زیر است:

باعث افتخار ماست که خانم کائوری ایچو قهرمان 4 دوره المپیک روزهای 14 تا 24 شهریورماه با دعوت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر نمودند. من از شما به خاطر دعوت از خانم ایچو صمیمانه سپاسگزارم و این کار باعث شد که روابط ورزشی بین دو کشور عمیق تر از قبل شود.

در طول اقامت 10 روزه خانم ایچو در ایران، ایشان دانش خود را از پایه به صورت اختصاصی به بانوان ایرانی داوطلب مربیگری منتقل نمود. از سوی دیگر داوطلبان به تکنیک های خانم ایچو به دقت توجه کردند و تلاش کردند که به بهترین نحوه آن ها را فرا گیرند.

ایران یکی از کشورهای پیشرو در کشتی مردان می باشد. برای زنان، آموزش تازه شروع شده است، اما من امیدوارم که آن ها به سرعت به سطح و جایگاه مردان برسند.

علاوه بر آن، انتظار دارم که روابط ورزشی ایران و ژاپن از طریق این نوع تبادل بین فردی تقویت شود. من خوشحال خواهم شد اگر همکاری دوجانبه با شما (فدراسیون کشتی) در آینده بیشتر شود.

بار دیگر از حمایت شما کمال قدردانی و سپاس را دارم.


برچسب ها :