پس از برگزاری جلسه کمیته مربیان

جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ 13:35
مصوبات این نشست اعلام شد
مصوبات جلسه کمیته مربیان فدراسیون کشتی اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدارسیون کشتی، جلسه کمیته مربیان فدراسیون کشتی، روز چهارشنبه 29 شهریورماه در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار شد.

مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1-  با توجه به اینکه مشاهده می شود مربیانی غیر از مربیان معرفی شده از هیات کشتی استان (مربیان فاقد شرایط لازم) ، بعضاً در مورد مسابقات داخلی-  ملی . در موقعیت کوچینگ قرار میگیرند، نماینده کمیته مربیان موظف است نسبت به شناسایی این افراد و معرفی به کمیته انضباطی از طریق فدراسیون اقدام نماید. بدیهی است ملاک ارزیابی نماینده کمیته مربیان در مسابقات، صرفا مربی یا مربیانی است که به صورت مکتوب از سوی هر یک از هیات های استان ها ، برای حضور در هر یک از مسابقات ملی - داخلی معرفی گردیده اند .
2-  با توجه به اینکه تعداد محدودی از دفترچه های مربیگری به علت ناقص بودن مدارک، توسط انستیتو صادر نشده است،  برای آخرین بار تا تاریخ 10/7/96 ، به مربیان مربوطه فرصت داده می شود ، تا جهت تعویض دفترچه های خود به درجه ملی و ممتاز ملی،  مدارک خود را به انستیتو ارائه کنند .
3-  با توجه به گذشت دو سال  از اخرین کلاس استاژ ،  کلیه ی افرادی که مدارک کامل خود را توام با معرفی نامه هیات کشتی استان ذیربط ، به دبیرخانه مربوطه در محل برگزاری هر کلاس استاژ ارائه نمایند ، اجازه حضور در آزمون های عملی و نظری را خواهد داشت. لازم به توضیح است، صرفا در صورت قبولی در آزمون عملی، نمره  آزمون نظری محاسبه خواهد شد. بدیهی است هرگونه کسری مدارک، مجوز حضور در آزمون های عملی و نظری را نخواهد داشت.
4-  تقسیم بندی نمرات آزمون های استاژ درجه ملی: 70 درصد عملی – 15 درصد آمادگی آمادگی جسمانی – 15 درصد آزمون نظری می باشد.
5-  مبنای فعالیت برای هر یک از متقاضیان مربیگری در کلاس های استاژ و کنترل، معرفی نامه هیات کشتی استان ذیربط می باشد. هرگونه تغییر در استان معرفی شده در دفترچه هر مربی، منوط به ارائه مستندات لازم برای تغییر محل سکونت و نام استان مقصد و مبدا خواهد بود.
6-  افرادی که بدلیل واجد شرایط بودن سوابق خود، در دوره های کارگاه طلایی شرکت کرده اند، از شرکت در کارگاه دانش افزایی استانی، معاف هستند


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون