گوگی کوگیاشویلی:

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ 09:56
حضور 4 کشتی گیرمان در رقابت های جهانی قطعی شده است
سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه گفت: برای حضور در رقابت های جهانی فرانسه در 4 وزن به جمع بندی رسیده ایم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور روسیه، گوگی کوگیاشویلی سرمربی این تیم از قطعی شدن 4 کشتی گیر در رقابت های جهانی فرانسه خبر داد.

وی تصریح کرد: آدام کوراک، رومن ولاسوف، موسی اولویف و سرگئی سیمینوف کشتی گیران اوزان 71، 80، 98 و 130 کیلوگرم که در رقابت های قهرمانی روسیه به عنوان نخست رسیده اند راهی رقابت های جهانی فرانسه خواهند شد.

کوگیاشویلی اظهار داشت: در وزن 59 کیلوگرم بین استپان ماریانیان، و مینگیان سیمینوف یک نفر را انتخاب خواهیم کرد و در وزن 66 کیلوگرم نیز آرتم سورکوف قهرمان اروپا که در رقابت های انتخابی غایب بود به همراه زائور کابالوف نفر اول انتخابی مدنظر هستند.

وی ادامه داد: در وزن 75 کیلوگرم الکساندر چرکین و الیاس ماگمدوف نفرات اول و دوم انتخابی به همراه چنگیز لابازانوف که در این مسابقات غایب بود در مسابقات جام پیت لاسینکسی لهستان حضور می یابند و پس از آن در مورد این وزن تصمیم گیری خواهد شد همچنین داوید چاکوتادزه قهرمان المپیک در وزن 85 کیلوگرم نیز که به دلیل بیماری در انتخابی شرکت نکرد نیز به همراه سوسروکو کودزوکوف قهرمان مسابقات انتخابی همین شرایط را خواهند داشت.




برچسب ها :