گفتگو
شماره : 69261
۱۰:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۲۳
محسن سوریان: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان محک خوبی در قهرمانی آسیا خورد

با ادامه روند تمرینات امیدواریم که در رقابت های جهانی نیز قهرمان شویم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در قرقیزستان محک جدی و خوبی برای ملی پوشان بود.
محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: عملکرد ملی پوشان در قرقیزستان خوب بود و ما از 10 وزن در 8 وزن صاحب مدال طلا شدیم که خدا را شکر نیمی از مدال ها نیز طلا بود.
وی ادامه داد: سال گذشته ما در قرقیزستان نایب قهرمان شده بودیم، اما امسال توانستیم با اقتدار عنوان قهرمانی را بدست آوریم.
سوریان در مورد سطح این رقابت ها گفت: کشورهای مطرح آسیایی در این رقابت ها حضور داشتند، و سطح رقابت ها خوب بود، البته 8 کشتی گیر ما نیز بریا اولین بار ملی پوش شده بودند و این رقابت ها یک تجربه و محک جدی و خوب برای آن ها به جهت حضور در رقابت های جهانی در مردادماه بود.
وی در مورد رقابت های جهانی گفت: امسال تیم های روسیه و اوکراین نیز در این رقابت ها شرکت خواهند کرد و سطح مسابقات قطعا بالاتر خواهد بود و ما بزودی اردوهای آماده سازی خود را آغاز خواهیم کرد و سعی می کنیم در مدت باقی مانده نفرات خود را هم از نظر آمادگی جسمانی و هم از نظر فنی و تاکتیکی به حد مطلوب تری برسانیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان خاطرنشان کرد: امسال به دنبال تکرار عنوان قهرمانی جهان در رقابت های جهانی که مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، هستیم و امیدوارم همانطور که در آسیا قهرمانی را از آن خود کردیم در جهانی نیز قهرمانی را تکرار کنیم.
سوریان در پایان خاطرنشان کرد: شرایط خوبی فراهم شده تا کشتی پایه از نظر فنی سطح خود را ارتقاء دهد و ما علاوه بر اینکه به دنبال کسب افتخار هستیم، اولویتمان سازندگی و راهی کردن این کشتی گیران به رده ی بزرگسالان و در نهایت کسب مدال المپیک و جهان توسط آن ها است.

©2011 . All Rights Reserved