اخبار
شماره : 46539
۲۰:۴۰ ۱۳۹۵/۶/۸
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان- فرانسه/

نمایندگان چهار وزن نخست ایران حریفان خود را شناختند
آغاز رقابت ها از فردا

نمایندگان اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، امشب برای حضور در رقابت های جهانی، به روی باسکول رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان از صبح فردا (سه شنبه) با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست کشتی فرنگی در شهر ماکون فرانسه، آغاز می شود.

مراسم وزن کشی چهار وزن نخست این رقابت ها انجام شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم که 15 نفر حضور دارند مهدی محسن نژاد در دور نخست به مصاف بهرام اف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران آمریکا و ژاپن مسابقه می دهد.

در وزن 60 کیلوگرم که 27 کشتی گیر حضور دارند محمدرضا گرایی در دور اول با سلطان گالی از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران لیتوانی و ترکیه می رود.

در وزن 74 کیلوگرم که 33 نفر حضور دارند مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور اول در دور دومبه مصاف توماس از فرانسه می رود می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده مسابقه میان تولایف از قرقیزستان با کایتسوف از روسیه و آک از نروژ مسابقه می دهد.

در وزن 96 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند امیر حسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نارا از ژاپن کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران سوئیس و گرجستان می رود.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 12:30 فردا به وقت ایران برگزار می شود.

مسابقات چهار وزن دوم کشتی فرنگی نیز روز چهارشنبه برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved