اخبار
شماره : 45751
۱۶:۲۹ ۱۳۹۵/۴/۸
پس از برگزاری جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد/

مصوبات نشست اعلام شد

جلسه ی شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، برای بررسی عملکرد کشتی گیران حاضر در رقابت های بین المللی ارمنستان، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور اعضاء در محل خانه کشتی تهران، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

1- مقرر گردید با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در جام جهانی و رقابت بین المللی ارمنستان، کادر فنی تیم ملی، حداکثر 15 روز قبل از رقابت های المپیک نسبت به معرفی کشتی گیر برتر وزن 65 کیلوگرم، اقدام نماید.

2- مقرر گردید با توجه به شرایط رو به رشد رضا یزدانی به لحاظ آمادگی جسمانی و فنی، مشارالیه تا حداکثر 15 روز مانده تا رقابت های المپیک نیز، تمرینات خود را به طور جدی دنبال نماید و با عنایت به شرایط وی در زمان مذکور، در خصوص حضور کشتی گیر شایسته در وزن 97 کیلوگرم در المپیک تصمیم گیری شود. همچنین شورای فنی نظر کادر فنی مبنی بر حضور آقای رضا یزدانی در تورنمنت اسپانیا را نپذیرفت.

3- مقرر گردید با توجه به سوابق و عملکرد آقای کمیل قاسمی از سال گذشته در رقابت های بین المللی فرانسه، جام مدوید، کسب سهمیه حضور در رقابت های المپیک در قزاقستان، رقابت های جام جهانی آمریکا و رقابت های بین المللی ارمنستان، همچنین عملکرد آقای پرویز هادی در جام تختی، مسابقات آسیایی، رقابت های جام جهانی و رقابت های بین المللی ارمنستان و در مجموع عدم رضایت و جمع بندی لازم کادر فنی از عملکرد هر دو کشتی گیر، کشتی گیران مذکور تا انتهای دو هفته آینده در رقابتی رو در رو در شرایط پیروزی در دو مسابقه از سه مسابقه شرکت نمایند.

4- مقرر گردید پیرو ارزیابی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در تاریخی که به زودی اعلام خواهد شد، برای حضور در رقابت های جهانی جوانان، مابین آقایان مجتبی گلیج، ارشک محبی، کامران قاسم پور و علی موجرلو در وزن 84 کیلوگرم مسابقات انتخابی به صورت دوره ای برگزار شود و مابین دو کشتی گیر برتر در شرایط پیروزی دو مسابقه از سه مسابقه رقابت برگزار شود.

©2011 . All Rights Reserved