اخبار
شماره : 42183
۱۳:۵ ۱۳۹۴/۵/۱۲
ملی پوش تیم کشتی آلیش بانوان:

به دنبال کسب مدال در رقابت های آسیایی هستم
می توانیم در آینده‌ی نزدیک شاهد شکوفایی این رشته باشیم

مریم احمدی کشتی گیر وزن 75 کیلوگرم تیم کشتی آلیش بانوان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابت های قهرمانی آسیا به عنوان قهرمانی دست یابم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مریم احمدی عضو تیم ملی کشتی آلیش بانوان با بیان این مطلب افزود: من و تمام بچه های تیم ملی آلیش چندین ماه است که در اردوی متمرکز مشغول تمرین هستیم و اکنون در بهترین حالت آمادگی خود بسر می بریم.

وی با بیان اینکه امیدوار است مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کند تصریح کرد: مهمترین رقیب من در این وزن ورزشکار ترکمن است که گویا به مسابقات نرسیده و بعد از آن هم آلیش کار قرقیزستانی قدر ترین کشتی گیر این وزن محسوب می شود.

احمدی سطح این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از ورزشکاران بنام قاره کهن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به تهران آمده اند.

وی تصریح کرد: من از مسئولان فدارسیون کشتی تشکر می کنم که به ورزش آلیش توجه کردند. پیش از این این ورزش زیر نظر انجمن اداره می شد که با محدودیت های زیادی روبرو بود. اکنون با برنامه ریزی خوب و حمایت های زیاد فدراسیون شاهد گسترش و پیشرفت این ورزش بین بانوان کشور هستیم.

اکنون هیئت های فدارسیون کشتی در شهرستان ها آموزش و حمایت از ورزش آلیش را شروع کرده اند و این باعث می شود تا در آینده نزدیک شاهد شکوفایی این ورزش در کشور و کسب مقام های جهانی توسط بانوان آلیش کار باشیم.

©2011 . All Rights Reserved