اخبار
شماره : 42182
۱۲:۵۴ ۱۳۹۴/۵/۱۲
مربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان:

به دنبال کسب بهترین نتیجه در رقابت های قهرمانی آسیا هستیم
بانوان برای حمایت ملی پوشان به سالن رقابت ها بیایند
آرزویم کسب مدال المپیک توسط بانوان ایرانی است

مربی تیم کشتی آلیش بانوان گفت: قزاقستان و قرقیزستان مهمترین رقیبان ما در رقابت های آسیایی تهران هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ستاره اسماعیلی در آستانه مسابقات آسیایی در مورد شرایط این تیم گفت : آلیش کاران درآمادگی کامل به سر می برند و تنها یکی از کشتی گیران مصدومیت جزئی دارد که خیلی جدی نیست و به مسابقات می رسد.

وی ادامه داد: ما امیدواریم که با توجه به تمرینات خوب و تدارکات خوبی که داشته ایم بتوانیم سهم بیشتری از مدال های طلا داشته باشیم.
اسماعیلی تاکید کرد: از 21 فروردین ماه سال جاری ورزشکاران ما در اردوی متمرکز هستند و حتی یک اردوی خارجی در بلاروس را پشت سر گذاشته ایم و تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار برده ایم.

 وی تصریح کرد : همیشه در کنار افتخار آفرینی مردان در کشتی یک نقطه خالی وجود داشت که اکنون با درایت مسئولان فدراسیون و با حضور بانوان این خلاء پر شده و من متعقدم بانوان کشتی گیر می توانند همانند مردان برای کشورمان افتخار آفرین باشند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه احتمال حضور آلیش در المپیک های بعدی وجود دارد ، آرزوی من این است که روزی شاهد کسب مدال المپیک توسط بانوان کشتی گیر ایران باشیم.

وی در پایان گفت: من از همه بانوان ایرانی دعوت می کنم که روز جمعه با حضور در سالن شهدای هفتم تیر تهران  تیم کشتی آلیش را تشویق کنند تا با حمایت تماشاگران بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم، آلیش ورزشی زیبا و جذاب است و بانوان فکر نکنند که شاهد ورزشی خشن خواهند بود و قطعا از تماشای این رقابت ها لذت می برند.

رقابت های کشتی آلیش زنان قهرمانی آسیا با حضور 13 کشور قاره کهن روز جمعه 16 مردادماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود و تماشای این مسابقات برای عموم رایگان می باشد.

©2011 . All Rights Reserved