اخبار
شماره : 41852
۹:۴۹ ۱۳۹۴/۴/۱۰
پس از برگزاری رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جهان/

قدردانی نماینده اتحادیه جهانی از حضور قدرتمند تیم ایران

پس از برگزاری رقابت ها کشتی ساحلی قهرمانی جهان نماینده اتحادیه جهانی با ارسال نامه ای از حضور قدرتمند تیم ایران در این رقابت ها قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون کشتی، رقابت های کشتی قهرمانی ساحلی جهان روزهای 22 تا 24 خردادماه در شهر مانگالیای رومانی برگزار شد و تیم های ایران در رده های سنی بزرگسالان و جوانان به مقام قهرمانی دست یافتند و تیم نوجوانان ایران نیز با یک کشتی گیر کمتر به عنوان سوم رسید.
تانوس کونستانتینیوس رئیس فدراسیون کشتی یونان که به عنوان نماینده اتحادیه جهانی در این رقابت ها حضور داشت با ارسال نامه ای به لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی و همچنین به فدراسیون کشتی ایران از حضور قدرتمند تیم ایران در این رقابت ها قدردانی کرد.
در متن نامه نماینده اتحادیه جهانی آمده است:
رقابت های امسال نسبت به رقابت های سال قبل در سطح بالاتری برگزار شد و تعداد شرکت کنندگان مرد و زن در همه گروه های سنی از میان 12 کشور حدود 136 نفر بود.
در این مسابقه 5 کشور جدید شرکت کردند که بزرگترین شرکت کننده، تیم ایران بود. از زحمات بی شائبه آقای عیسی مومنی عضو کمیسیون، کمال تشکر را دارم. در نتیجه در مسابقات امسال نسبت به سال گذشته 14 کشتی گیر زن و مرد بیشتر شرکت نمودند.
قوانین جدید کشتی ساحلی که در آخرین جلسه اتخاذ شد، یک نمایش بسیار خوبی را ایجاد کرد که شما می توانید از عکس های موجود این موضوع را شاهد باشید.
قوانین بسیار ساده بود و در طول جلسه فنی برای کشتی گیران و مربیان و به خصوص طرفداران قابل فهم بود. همه تماشاچیان علاقه خیلی زیادی را به این مسابقات نشان دادند زیرا فنون مسابقه را به همان خوبی کشتی گیران برنده مسابقه، درک می کردند.

©2011 . All Rights Reserved