اخبار
شماره : 39400
۱۷:۵۳ ۱۳۹۳/۸/۳
رقابت های جام بوایسار سایتی اف - روسیه/

هاشمی به مدال برنز رسید

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام بوایسار سایتی اف از صبح  امروز (شنبه) در شهر کراسنویارسک روسیه با حضور 170 کشتی گیر در پنج وزن برگزار شد که ابوالفضل هاشمی در وزن 85 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و بنا به اعلام محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان، در وزن 85 کیلوگرم سید ابوالفضل هاشمی در دور اول کشتی گیری از کشور میزبان را شکست داد. وی در دور دوم مقابل حریف ازبکستانی به برتری رسید اما در دور سوم مقابل حریف روس شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد .هاشمی با شکست حریف خود در این دیدار به مدال برنز رسید.

علی رضا صادقی در وزن 69 کیلوگرم پس از شکست مقابل حریف روس راهی دیدار شانس مجدد شد که در این مرحله کشتی گیر روسیه ای را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل حریف خود شکست خورد و پنجم شد.


در وزن 42 کیلوگرم حسین نظری پس از پیروزی در دور نخست مقابل حریف روس در دور دوم مقابل دیگر کشتی گیر روسی شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، نظری به گروه شانس مجدد راه یافت. وی در این مرحله در مبارزه اول کشتی گیر روس را مغلوب کرد، اما در مبارزه دوم مقابل حریف ازبکستانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

عرفان آیینی و  حسین شاکری  نمایندگان اوزان 50 و 58 کشورمان به ترتیب با شکست مقابل کشتی گیران ازبکستانی و روسی از دور رقابت ها کنار رفتند.

©2011 . All Rights Reserved