اخبار
شماره : 38409
۰:۱۲ ۱۳۹۳/۵/۱۱
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی – لهستان/

نصیری، محمدی و افضلی حریفان خود را شناختند

سه آزادکار کشورمان جمعه شب حریفان خود را در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی در شهر دبروا لهستان شناختند تا از ظهر فردا به وقت تهران به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 65 کیلوگرم که 19 کشتی گیر وزن کشی کردند، میثم نصیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده دیدار سروت کاسکان از ترکیه و استات کوویچ از لهستان می رود.ماگمود قربان علی یف روس در گروه نصیری قرار دارد.

در همین وزن سید احمد محمدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف علی نصری از افغانستان می رود. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران چین و آلمان مسابقه می دهد.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی از ایران در دور نخست به مصاف هامال اوریزغنی از افغانستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با جاکوب اس کارانکا از اسلواکی مسابقه می دهد. کشتی گیرانی از لهستان، گرجستان و ژاپن در این وزن حضور دارند.در این وزن 13 کشتی گیر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 57 کیلوگرم که تیم ایران نماینده ای ندارد روس ها با سه کشتی گیر به لهستان آمده اند، که میخائیل ایوانف سرشناس ترین کشتی گیر آنها است. اسداله لاچینوف از بلاروس در کنار یوکی تاکاشی و موریشیتا از ژاپن از دیگر کشتی گیران مطرح این وزن هستند.


در وزن 97 کیلوگرم نیز که ایران کشتی گیری ندارد، ابراهیم بولوکباشی از ترکیه، الیزباراودی کادزه از گرجستان، ایوان یانکوفسکی از بلاروس و رادوسلاو باران از لهستان از کشتی گیران سرشناس این وزن هستند و روس ها در این وزن مانند 74 کیلوگرم نماینده ای ندارند.



روس ها در خبری که بروی خروجی سایت خود آورده اند از حضور ویکتور لبدف در وزن 57 کیلوگرم، رومانوف در وزن 65 کیلوگرم و دنیس سارگوش در وزن 74 کیلوگرم در این رقابت ها خبر داده اند اما این سه کشتی گیر در این وزن ها به میدان نرفته اند.


حال باید دید بنوعی انتخابی روس ها در وزن 61 کیلوگرم مابین الکساندر بوگویف و بخان گوی گریف و در وزن 125 کیلوگرم بین حاجی مراد گاتسالوف و مرادین کوشوف انجام می شود. رشید سعداله یف در وزن 86 کیلوگرم نیز در لیست روس ها دیده می شود.


رقابت های چهار وزن دوم و پایانی این مسابقات روز یکشنبه برگزار می شود که محمد حسین محمدیان و محمد جواد ابراهیمی در وزن 86 کیلوگرم به میدان می روند و تیم ایران در سه وزن دیگر(61، 70، 86 و 125 کیلوگرم) نماینده ای ندارد.

©2011 . All Rights Reserved